Zapakuj.to pozyskuje 1,5 mln zł na rozwój w Europie pod marką Packhelp

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Internetowa platforma do zamawiania opakowań z nadrukiem Packhelp, znana w Polsce jako zapakuj.to, pozyskała od inwestorów 1,5 mln złotych na rozwój sprzedaży w Europie.

Na zdjęciu: zespół Packhelp

Packhelp jest internetową platformą do samodzielnego projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem, w małych nakładach. Minimalne zamówienie to 30 sztuk pudełek, a czas produkcji wynosi 14 dni. Z oferty Packhelp korzystają przede wszystkim małe, średnie i duże sklepy internetowe oraz marki realizujące wysyłki promocyjne.

Spółka działa na polskim rynku od kwietnia 2016 pod marką zapakuj.to. Dotychczas z jej oferty skorzystało ponad 500 klientów, w tym cdp.pl, EA Games, Mustache.pl, Nivea, Prosto, Showroom.pl, Ubisoft i Uber. Od marca 2017 oferta Packhelp dostępna jest w całej Unii Europejskiej.

Teraz Packhelp pozyskało w prywatnej rundzie finansowania 1,5 mln złotych od grupy inwestorów pod przewodnictwem Movens Ventures i Kogito Ventures.

– Udowodniliśmy polskim firmom, że zamawianie opakowań może być łatwe, szybkie i automatyczne. Teraz chcemy oferować nasze rozwiązania przedsiębiorcom z całej Europy. Dzięki wsparciu kapitałowemu oraz, co równie ważne, wiedzy inwestorów, możemy przyspieszyć nasz rozwój: powiększać sprzedaż na kluczowych rynkach UE, takich jak Niemcy, kraje Skandynawii, kraje Beneluksu i Wielka Brytania, ulepszać naszą internetową aplikację do projektowania i proces produkcyjny oraz poszerzać ofertę o nowe rodzaje opakowań – mówi Wojtek Sadowski, CEO i współzałożyciel Packhelp.

– Zdecydowaliśmy się wesprzeć kapitałowo Packhelp z uwagi na bardzo mocny zespół oraz unikalny model biznesowy łączący usługę cyfrową z realnym produktem. Trendy rynkowe bardzo jednoznacznie wskazują na rosnącą role zadrukowanych, spersonalizowanych opakowań w globalnym handlu e-commerce i dlatego strategia Packhelp, oparta od samego początku o ekspansje na rynkach zagranicznych, jest dobrze przemyślana. Wierzymy w jej skuteczną realizację – mówi Łukasz Pawłowski, partner zarządzający Movens Ventures.

– Packhelp łączy wiedzę o e-commerce i marketingu internetowym z fachową wiedzą o branży opakowań. Bardzo podoba się nam idea: udostępnienie małym graczom narzędzi do budowy swojej marki, które dotąd dostępne były tylko dla większych firm. Od niemal roku obserwujemy wysiłki zespołu, które przekładają się na ciągły wzrost sprzedaży. Bardzo szybko stało się dla nas jasne, że warto zainwestować w tę spółkę własny kapitał – mówi Łukasz Obuchowicz z Kogito Ventures.