Na zdjęciu (od lewej): Wojtek Sadowski i Maciej Zając, założyciele Packhelp
Uruchomiona w ubiegłym roku internetowa platforma zapakuj.to umożliwiała dotąd klientom z Polski samodzielne projektowanie i zamawianie opakowań z nadrukiem. Od 1 marca 2017 firma zmienia nazwę na Packhelp, a swoją ofertę kieruje do klientów z wszystkich 28 państw Unii Europejskiej.
– Udostępnienie oferty klientom z innych państw UE to dla nas naturalny krok rozwoju. Już wcześniej realizowaliśmy zamówienia dla klientów zza granicy, którym nie przeszkadzał brak znajomości języka polskiego. Wraz z wyjściem na nowe rynki wprowadzamy nową markę, zrozumiałą dla każdego. Niezależnie od tego, jakim językiem posługuje się na co dzień – mówi Wojtek Sadowski, współzałożyciel Packhelp.
Oferta dla polskich klientów dostępna jest na stronie packhelp.pl. Oferta dla klientów z pozostałych państw Unii Europejskiej dostępna jest w wersji anglojęzycznej na stronie packhelp.com i niemieckojęzycznej na stronie packhelp.de. Kreator będzie sukcesywnie udostępniany także w innych wersjach językowych. W początkowym okresie w Polsce funkcjonować będzie także marka zapakuj.to.
– Przez rok funkcjonowania zdobyliśmy wielu klientów, którzy polubili naszą markę. Dla nich wciąż będziemy dostępni pod starym adresem. Wprowadzenie marki Packhelp nie ma żadnego wpływu na dostępną w Polsce ofertę i cennik. Nie zmieniają się też wartości, które wyznajemy ani cele, które sobie stawiamy: uprościć do minimum zamawianie własnych opakowań – mówi Wojtek Sadowski.
Packhelp umożliwia samodzielne projektowanie i zamawianie opakowań z nadrukiem bezpośrednio w internetowym Kreatorze. Firma oferuje pudełka fasonowe i klapowe, produkowane zgodnie z projektem klienta w 14 dni, w nakładzie od 30 sztuk.
Dotychczas z rozwiązań Packhelp skorzystały marki takie jak Prosto, Mustache.pl, SHOWROOM, cdp.pl, Nivea, Reebok i Uber.