Wygląda na to, że część rozwiązań, które wspomagają modele AI, wydają się niezbędne do wykorzystania przez sprzedawców, którzy chcą utrzymać klientów. Funkcjonowanie w niepewnych czasach i widmo recesji sprawia, że właściciele firm eCommerce szukają nowych rozwiązań. Czy AI może nam pomóc w utrzymaniu biznesu? Między innymi o tym porozmawiamy z naszym ekspertem Tadeuszem Żórawskim, Global eCommerce Strategy Director w Molecular Worldwide.
W trakcie webinaru opowiemy m.in. o tym:
-
Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę eCommerce?
-
Jakie szanse zapewnia eCommerce w obecnych czasach?
-
Jakie są potencjalne zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w eCommerce?
-
Jak zmienia się eCommerce w obliczu recesji?
Wydarzenie zakończy otwarta sesja Q&A.
Poznaj naszego prelegenta:
Tadeusz Żórawski – Global eCommerce Strategy Director w Molecular Worldwide. Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Ma ponad 28 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej. Był dyrektorem zarządzającym PHD Poland oraz prezesem zarządu Universal McCann. W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek, m.in. dla Nestlé, Coca-Cola, allegro.pl czy PKO Bank Polski. Wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne. Dla klientów przeprowadzał również prezentacje analiz z dziedziny nowych trendów technologicznych i ich zastosowania w marketingu konsumenckim, psychologii podejmowania decyzji konsumenckich i ewolucji zachowań konsumenckich w świecie technologii cyfrowych. Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research wręczonej podczas kongresu World Marketing Congress 2014 odbywającego się w Indiach.
Webinar odbędzie się w piątek 30 czerwca br. o godzinie 12:00. Darmowa rejestracja dostępna jest na stronie wydarzenia.