Zapraszamy na debatę o sztucznej inteligencji i voicebotach wykorzystywanych w firmach finansowych

Udostępnij:
Już w piątek (26 czerwca) o godzinie 10.00 odbędzie się debata na temat sztucznej inteligencji i voicebotów wykorzystywanych przez banki i firmy ubezpieczeniowe. Gośćmi, którzy zabiorą głos w rozmowie, będą Kamil Konikiewicz z PKO Banku Polskiego, Jarosław Paćko i Mariusz Kowalczuk z Warty oraz Grzegorz Timoszuk z 7Bulls.

Rynek finansowy w ostatnich latach poddaje się dynamicznej cyfryzacji. Banki i firmy ubezpieczeniowe coraz częściej sięgają po rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji: chatboty, voiceboty, innowacyjne sposoby zakładania kont, czy też logowania się do nich. 

  • Jak ta rewolucja wpłynie na naszą rzeczywistość?
  • W jaki sposób sztuczna inteligencja usprawnia pracę? 
  • A może odbierze nam miejsca pracy?
  • Co zyskujemy dzięki niej?
  • Co startupy mogą w tej branży oferować korporacjom?  
  • Czy takie rozwiązania są bezpieczne? 
  • I wreszcie, jaki jest poziom zaufania użytkowników do tego typu rozwiązań? 

To tylko część pytań, jakie podczas piątkowego spotkania zada nasza dziennikarka Marta Wujek. Odpowiedzi udzielać będą: 

Kamil Konikiewicz – W PKO Banku Polskim kieruje Biurem Rozwoju Sztucznej Inteligencji i realizuje m.in. projekt budowy asystenta głosowego w kanałach cyfrowych i telefonicznych, a także inne inicjatywy z zakresu NLP oraz wizji komputerowej. Wcześniej pracował w SAS, prowadząc regionalny zespół analityczny na region Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Posiada ponad 14-letnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji ponad 30 projektów dla krajowych i zagranicznych firm z sektora telekomunikacyjnego, bankowego i energetycznego. Absolwent Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, na kierunku Matematyka. Wykładowca w ramach podyplomowych studiów Analizy Statystyczne i Data Mining w Biznesie na SGH.

Jarosław Paćko – Dyrektor Departamentu Contact Center w Warcie. Od 1995 roku zajmuje się szeroko rozumianą obsługą klientów. Doświadczenie w zakresie AI zdobywa w Warcie – VoiceBot gdzie wspiera największy proces obsługowy, czyli telefoniczne zgłoszenie szkody. Jest absolwentem studiów MBA z zarządzania i marketingu oraz studiów podyplomowych z zarządzania jakością.

Mariusz Kowalczuk – Project Manager w Warcie. Specjalista w zakresie wykorzystania systemów Contact Center. Od dwudziestu lat związany z branżą finansową (bankowość i ubezpieczenia), ale zawsze blisko klienta. W ostatnich latach – w TUiR Warta – zajmuje się rozwiązaniami z zakresu sztucznej inteligencji (VoiceBot) oraz ich praktycznym wykorzystaniem w biznesie.

Grzegorz Timoszuk delivery manager z ponad 10 letnim doświadczeniem. Pracuje z głównie z branżą retail oraz ze startupami technologicznymi pomagając im tworzyć produkty i wdrażać innowacyjne usługi. Preferuje zwinne projekty. Interesuje się tematyką AI.

Gdzie i kiedy?

Piątek (26 czerwca), godzina 10.00.

Debata będzie transmitowana na żywo na profilu MamStartup na Facebooku.

Nagranie ze spotkania będzie dostępne w naszym serwisie.