W imieniu organizatorów mamy zaszczyt zaprosić Państwa na niepowtarzalne wydarzenie w świecie IT – Mobile Trends Conference. Konferencja porusza najbardziej aktualne zagadnienia z branży mobilnego internetu. Skierowana jest głównie do profesjonalistów, zajmujących się projektowaniem mobilnych stron i aplikacji, a także dla środowiska biznesowego zainteresowanego szansami, jakie mobilny dostęp do internetu stwarza dla marketingu.
„Przyszłość należy do mobilnego internetu” – takie słowa padły z ust Sergey’a Brina, jednego z założycieli Google. Nie sposób odmówić mu racji. W Polsce już 15% użytkowników internetu korzysta z globalnej sieci za pomocą urządzeń takich jak telefony komórkowe, tablety czy notebooki. Wszystkie statystyki i prognozy ukazują, że liczba ta będzie rosnąć. Dynamiczny rozwój rynku tzw. smartfonów dodatkowo sprzyja temu trendowi. Stwarza to zupełnie nowe wyzwania dla programistów, jak i niespotykane dotychczas sposoby na dotarcie do potencjalnego klienta.
Podczas Mobile Trends Conference zostanie wygłoszonych ponad 16 prelekcji, po 30-45 minut każda. Prelekcje podzielono tematycznie w ten sposób, by odbywały się one jednocześnie w dwóch salach.
Biznes Room – zawiera prezentacje dotyczące szeroko pojętych zagadnień mobilnego marketingu, a także m-commerce (sprzedaż), m-learning, płatności mobilne, mobile advertising. Grupa docelowa tej sali to biznes, kadra kierownicza, managerowie, agencje reklamowe i interaktywne oraz wszelkie osoby zainteresowane najświeższymi rozwiązaniami w mobilnym marketingu.
Development Room – zagadnienia tu poruszane będą dotyczyć przede wszystkim technicznych aspektów tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Wystąpienia w Development Room są skierowane głównie do programistów tworzących strony i aplikacje na najpopularniejsze platformy.
Dotychczas potwierdzone wystąpienia:
Biznes Room
- Budowanie marki produktu w oparciu o gry i aplikacje mobilne. Dariusz Kocięcki
- Polska to nie Ameryka – jak nad Wartą sprzedawać aplikacje mobilne. Kamil Brzeziński
- O marketingu mobilnym – czyli do kogo właściwie mówimy i jak mówić skutecznie? Anna Godek-Biniasz
- Możliwości kierowania reklam na urządzenia mobilne w AdWords i Admob. Krzysztof Marzec
- Co dzisiaj mobile znaczy w komunikacji marketingowej? Arkadiusz Radwan, Dariusz Kowalski, Jarosław Rzepecki
Development Room
- Różnice pomiędzy programowaniem dla różnych platform mobilnych. Rafał Pieszczek
- Responsive Web Design – Zmieniamy Internet na plus. Adrian Gadzina
- Sztuka projektowania aplikacji mobilnych. Przemysław Baraniak
- Tworzenie layoutów i aplikacji dynamicznie dostosowujących się do wielu rozdzielczości oraz gęstości ekranu. Michał Kąkol
- Testowanie na platformie Android. Marek Defeciński
- Phonegap – jeden kod, wiele platform. Krzysztof „Procek” Ścira
- Programowanie gier z użyciem Cocos2D. Adam Kubiczek
- Monetyzowanie gier i aplikacji mobilnych. Anna Godek-Biniasz, Maciej Domagała
Pełny program konferencji zostanie ogłoszony do końca listopada. Z update’ami programu i biogramami prelegentów można zapoznać się na stronie: www.MobileTrendsConf.pl
Na zakończenie konferencji odbędzie się gala Mobile Trends Awards – rozdanie nagród dla firm wspierających mobilność.
źródło: Informacja prasowa