– Cały czas pracujemy nad ulepszaniem naszych produktów, nowymi usługami i poprawą UX. Z nowym rokiem wprowadzimy zmodyfikowany cennik, który będzie bardziej adekwatny do oferowanego zakresu usług i powinien zwiększyć naszą ekspozycję na dużego klienta korporacyjnego – zapowiada Michał Sadowski. – Mamy duże nadzieje związane z CustomReports, czyli raportami analitycznymi „szytymi na miarę”, ponieważ przy tym produkcie wartość klienta jest kilkunastokrotnie wyższa, niż w przypadku monitoringu – uzupełnia Michał Sadowski.
Brand24 od I kw. 2021 r. aktywnie wprowadza nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Są to właśnie między innymi szyte na miarę analizy sentymentu wobec danej marki, przygotowywane przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym, oraz bezpośrednią konkurencją.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.