Zautomatyzuj wysyłanie paczek. Tanio i bez umowy zrobisz to z Bliskapaczka.pl

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Udostępnij:

Właściciele e-sklepów powinni zacząć przygotowywać się do gorączki świątecznej. Od lat grudzień to jeden z najlepszych okresów w roku dla sprzedawców, dlatego warto pomyśleć już teraz nad ułatwieniem sobie pracy.

Dla sprzedawców, szczególnie w okresie świątecznym, najważniejsza jest automatyzacja procesów, które doprowadzą do szybszego dostarczenia produktu klientowi. Dlatego warto zainteresować się takimi systemami, które pozwalają na szybkie i tanie wysłanie paczki do dogodnego dla klienta punktu. Takie rozwiązanie oferuje nowa na rynku platforma Bliskapaczka.pl.

Zdjęcie główne artykułu pochodzi z pl.depositphotos.com

Okazuje się, że nie tylko duże e-sklepy mogą liczyć na wsparcie w nadawaniu przesyłek z produktami zamówionymi przez klientów. Bliskapaczka.pl daje każdemu, nawet początkującemu e-sprzedawcy, dostęp do szybkiej i taniej wysyłki zamówionych produktów. Rozwiązanie przeznaczone jest dla usług, w których klient odbiera zamówienie wygodnie w wybranym punkcie. Za pomocą tej platformy, możemy wysłać paczki do jednego z 16 tysięcy punktów w całej Polsce. W ten sposób klient odbierze ją w dogodnym miejscu i czasie.

Szybka i tania przesyłka 

Organizacja e-sklepu szczególnie w okresie przedświątecznym wymaga perfekcyjnego działania, dlatego tak ważna jest automatyzacja najbardziej czasochłonnych procesów. Przedsiębiorca, zamiast stać w kolejce, ręcznie wypełniać dane dotyczące odbiorcy, może zrobić to z domu z poziomu komputera. Informacje do kogo ma trafić przesyłka może wprowadzić do systemu i wydrukować etykietę, którą zamieści na paczce. 

Wtedy wystarczy, że zapakuje sprzedany produkt, naklei etykietę z danymi na górną część opakowania i zaniesie przesyłkę do najbliższego punktu: Paczka w Ruchu, Poczta Polska, DPD czy Inpost. Po nadaniu każdej z przesyłek, nadawca otrzyma paragon, bądź wiadomość SMS potwierdzający wysyłkę. Znajdzie się w niej także kod, który może przekazać klientowi, by mógł śledzić na stronie przewoźnika drogę dotarcia zamówienia. 

Co daje śledzenie przesyłki? Przede wszystkim bezpieczeństwo. I sprzedawca, i klient może na bieżąco sprawdzać, gdzie znajduje się zamówienie i przewidzieć czas, w którym produkt zostanie dostarczony.   

Dużą zaletą Bliskapaczka.pl jest wygoda dla przedsiębiorcy i jego klienta. Ten pierwszy może zaoszczędzić czas na wysyłanie produktów i zająć się obsługą kolejnych zamówień. Warta uwagi jest także cena, ponieważ początkującemu przedsiębiorcy trudno wynegocjować z przewoźnikiem tańszy koszt przesyłki. Z Bliskapaczka.pl nie musi się o to martwić, bo każdy e-sprzedawca może wysłać paczkę już za 5,66 zł! 

Zaletą Bliskapczka.pl jest także łatwa integracja. Jeśli prowadzimy e-sklep na platformie Magento, PrestaShop czy WooCommerce, za pomocą kilku kliknięć możemy zintegrować ją z systemem nadawania paczek. Nasi klienci na pewno docenią to, że mogą wybrać dowolne miejsce odbioru przesyłki. Nie muszą więc czekać w kolejce po odbiór swojej przesyłki, punkty odbioru są także wygodniejsze, gdyż można z nich korzystać całą dobę. 

Profesjonalna usługa dla każdego e-sklepu

Warto zaznaczyć, że jeszcze kilka lat temu proces pełnej automatyzacji i kontroli przesyłki był “zarezerwowany” wyłącznie dla większych przedsiębiorstw. Te podpisywały jednak umowy z firmami kurierskimi na wielomiesięczną dostawę ich produktów. Bliskapaczka.pl wyszła na przeciw początkującym przedsiębiorcom i oferuje im tanią dostawę zamówionych produktów bez konieczności podpisywania umów o współpracy.

Dzięki temu przedsiębiorca nie ryzykuje. Może też szybko zrezygnować z usługi, jeśli okaże się, że klienci nie są zainteresowani jego produktami. W przypadku umowy o dostawie stałej liczby przesyłek w miesiącu, prawdopodobnie musiałby zapłacić za usługę, mimo że nie została wykonana.

Bliskapaczka.pl oferuje e-sprzedawcom pełen pakiet narzędzi związanych z wysyłką produktów do klienta. Początkujący przedsiębiorca może szybko zintegrować platformę wysyłkową, ale też zaproponować klientowi końcowemu tanią dostawę przesyłki, którą może odebrać w jednym z 16 tysięcy punktów odbioru paczek w całej Polsce. Może więc odebrać ją nawet w drodze z podróży do domu.