Zbliża się konferencja funduszu Warsaw Equity Group. Porozmawiamy o sprzedaży i marketingu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

mówi Dawid Bieńkowski, Human Capital Partner w Warsaw Equity Group

Udostępnij:

Kluczowe dla rozwoju każdej organizacji procesy, takie jak sprzedaż i marketing, są tematem przewodnim dorocznego spotkania WEG Conference, które odbędzie się w Warszawie w Cambridge Innovation Center 31 marca br. Organizatorem konferencji jest Warsaw Equity Group, a MamStartup jest patronem medialnym.

WEG Conference to cykliczne wydarzenie dla WEG Community, czyli spółek portfela Warsaw Equity Group oraz środowiska VC i PE z regionu CEE, w tym przedstawicieli funduszy inwestycyjnych, inwestorów, analityków i mentorów rynku. W edycji 2023 weźmie udział ponad 200 uczestników.

Organizatorzy zdecydowali się także udostępnić niektóre wystąpienia online. Żeby uzyskać dostęp do transmisji należy zarejestrować się na stronie LinkedIn wydarzenia.

Temat konferencji i prelegenci

Po sukcesie ubiegłorocznej konferencji jej organizatorzy poszli za ciosem poszerzając agendę wydarzenia o warsztaty oraz zapraszając zagranicznych i polskich speakerów.

Najważniejszymi tematami sesji keynote speakerów są procesy, które w organizacjach mają największy wpływ na jej rozwój, czyli: marketing, sprzedaż, customer experience (CX).

Wśród prelegentów są:

  • Joel Harrison, redaktor naczelny B2B Marketing i twórca społeczności marketerów B2B Propolis,
  • Barbara Stewart z Hiya Marketing, która od 20 lat specjalizuje się w consultingu z zakresu CX pomagając dojrzałym organizacjom jak i startupom, a także scaleupom w zakresie budowania procesów wspierających ich klientocentryczne podejście.
  • Gościem specjalnym WEG Conference jest Jose Pozo, Chief Technology Officer w Optica, stowarzyszenia wspierającego rozwój zaawansowanych technologii optycznych i fotonicznych.

– Koncepcja WEG Conference powstała, jako odpowiedź na potrzebę wsparcia spółek portfelowych WEG we wzroście. Dzięki WEG Community spółki mają dostęp do wiedzy, najlepszych praktyk, szerokiego networki ekspertów oraz mentorów. WEG Community to jeden z trzech kluczowych filarów, na których opieramy strategię naszego portfela. Ankieta pokonferencyjna jasno wskazała, że powinniśmy rozszerzyć formułę na całe środowisko VC i PE w regionie CEE, przyczyniając się do rozwijania wzajemnego dialogu pomiędzy wszystkimi uczestnikami naszego rynku. Cieszę się, że ten zamysł udał się – mówi Dawid Bieńkowski, Human Capital Partner w Warsaw Equity Group.

Praktyka podczas WEG Conference

Praktycznym elementem konferencji jest blok warsztatów tematycznych, podczas których ich uczestnicy w formule interaktywnej poznają od praktycznej strony zagadnienia z zakresu sprzedaży, marketingu i pricingu.

Warsztaty Sprzedażowe, które poprowadzą eksperci firmy consultingowej Algorytmia skupią się na praktycznym procesie prognozowania sprzedaży. Blok na temat Marketingu poprowadzi Barbara Stewart, która będzie mówić o roli dostosowania sprzedaży i marketingu i jak wykorzystać do tego CX. Podczas spotkania zostaną omówione konkretne narzędzia oraz przykłady dobrych praktyk z tego zakresu.

Natomiast dr Maciej Kraus z Movens Capital będzie rozmawiał z uczestnikami o modelach pricingu oraz monetyzacji biznesu i odpowie na pytanie dlaczego mogą one zaszkodzić wprowadzaniu innowacji oraz odniesieniu sukcesu przez organizację.

Nie zabraknie również inspiracji zaczerpniętych z praktycznych doświadczeń założycieli startupów. W sekcji Founders Stories do zainspirowania uczestników najlepszymi praktykami organizatorzy zaprosili founderów QustomDot, edrone.me oraz Spin.AI.

Prowadzący WEG Conference

Konferencję poprowadzi Greg Albrecht, przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie strategii wzrostu i przywództwa w środowisku B2B. Jest partnerem założycielem firmy Albrecht&Partners, która wspiera CEO i założycieli w ich podróży przez wzrost, a także globalnym mentorem Google for Startups oraz certyfikowanym trenerem Gallupa.

WEG Conference 2023 zwieńczy gala nagród dla spółek portfelowych funduszu. Tradycyjnie zarząd wręczy wyróżnienia w takich kategoriach jak Zarząd roku, Największy wzrost, Innowacja roku, Globalizacja i Odwaga w biznesie.