ZEN.com wprowadza polski numer kont IBAN

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

ZEN.com wprowadza polski numer kont IBAN

Udostępnij:

ZEN.com – fintechowe narzędzie zakupowe – wprowadza konta z polskimi numerami IBAN. Dzięki temu będą one traktowane jako polskie, a polscy klienci będą mogli realizować przelewy szybciej, bez ponoszenia dodatkowych opłat.

W wyniku wdrożenia nowej funkcjonalności każdy klient ZEN.com otrzyma indywidualne konto w PLN z polskim numer IBAN, które może szybko zasilać wykorzystując lokalne metody płatności, takie jak np. Elixir, Express Elixir czy Sorbnet. Projekt jest realizowany dzięki współpracy ZEN.com z Alior Bank.

Dzięki nowym kontom przelewy z polskich banków są traktowane jako krajowe, co sprawia, że nie generują dodatkowych kosztów oraz są realizowane niezwłocznie – najpóźniej następnego dnia roboczego. Pozwala to jeszcze łatwiej używać ZEN.com na co dzień, np. do otrzymywania wynagrodzeń – zupełnie jak na dowolne konto w każdym z polskich banków.

Michał Bogusławski, Commercial Director w ZEN.com komentuje – Użytkownicy ZEN.com wielokrotnie pytali o konta z polskim numerem IBAN – była to najczęściej zgłaszana przez nich potrzeba. Wiemy, że to kwestia wygody, dlatego potraktowaliśmy to priorytetowo. Dzięki temu z końcem marca z sukcesem wprowadziliśmy nową funkcjonalność. To tylko pierwszy element wdrażania nowych funkcjonalności wychodzących naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – już pracujemy nad kolejnymi, które  będziemy regularnie wdrażać.

Konta z polskim numerem IBAN są udostępniane wszystkim, którzy podczas zakładania konta legitymowali się dokumentem z Polski lub posiadają polski adres. Na usłudze skorzystają zarówno klienci indywidualni,  jak i biznesowi. Zmiana nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami dla użytkowników.

Użytkownicy ZEN.com mogą korzystać z szeregu benefitów, czyniących poruszanie się w świecie płatności jeszcze łatwiejszym. Głównymi z nich są m.in. dodatkowa roczna gwarancja producenta na zakupione produkty, cashback w wysokości 15% wartości zakupionych produktów czy brak chargebacku dla przedsiębiorców.