Zencard w gronie uczestników międzynarodowego konkursu

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Polski projekt Zencard, weźmie udział w międzynarodowym konkursie organizowanym przez V4Startups, która jest połączeniem czterech światowych instytucji. W tym celu, pochodzący z polski twórcy innowacyjnego przedsięwzięcia zostali zaproszeni do Doliny Krzemowej. Dla firmy to szansa na globalny rozgłos.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Na podbój kolebki innowacji

V4Startups jest spotkaniem zorganizowanym przez cztery instytucje: StartupYard z Czech, Innovacio z Węgier, SOVVA oraz polską Konfederację Lewiatan i będzie trwać w terminie od 21 do 23 kwietnia bieżącego roku. Dla polskiego projektu znalezienie się w międzynarodowym gronie obiecujących startupów jest szansą na pozyskanie inwestora i zrealizowanie biznesowych zamierzeń.

Wystąpienie Polaków w Dolinie Krzemowej jest dość oczywiste, ponieważ regulamin konkursu przewidywał ich obecność na nim. Mimo to, polski projekt jest pozytywnie recenzowany, a organizatorzy V4Startups twierdzą, że jest jednym z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięcie w Środkowej Europie.

Punkty lojalnościowe w jednym miejscu

Zencard jest oprogramowaniem analizującym dane pochodzące z transakcji użytkowników kart, które następnie informuje ich o programach lojalnościowych dostępnych w punktach sprzedaży, których są stałymi klientami. Twórcom Zencard – Krzysztofowi Klimczakowi, Markowi Rogozińskiemu i Jarosławowi Sygitowiczowi – przyświecał cel stworzenia produktu, którego korzyści będą widoczne zarówno dla banków, sklepów i klientów.

Jak twierdzi Jarosław Sygitowicz, klienci nie chcą przystępować do nowych programów partnerskich, bo w ich portfelach panuje chaos i nie ma miejsca na nowe karty. W konsekwencji tracą możliwość pozyskania zniżek, które przysługują stałym klientom. Dla sklepów natomiast jest utrapienie, ponieważ narażają się na „jednorazowych” odbiorców, a z kolei banki zarabiają gdy posiadacz karty dokona transakcji.

Rozwiązaniem problemu jest stworzony przez Zencard system, dzięki któremu wszystkie dostępne programy lojalnościowe są przypisane do konkretnej karty płatniczej użytkownika. Dodatkowo wyposażone w oprogramowanie terminale sklepowe, poinformują handlarza i kupującego o dostępnych promocjach. Cały proces, zaczynając od rejestracji a kończąc na transakcji, jest maksymalnie bezpieczny, co gwarantuje MasterCard, który jest partnerem biznesowym polskiego uczestnika konkursu.