fot. unsplash.com
AdMonks zaczęli swoje działanie dwa lata temu. Ich wizją było stworzenie prostej aplikacji, która pomaga tworzyć efektywne reklamy na Facebooku i Instagramie. Początkowo planowali stworzyć ją podczas kilku weekendów, ale projekt okazał się większy, niż zakładali. W ubiegłym roku nad swoim produktem pracowali w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw. Dzięki niemu poznali swoich przyszłych inwestorów.
Dziś AdMonks ogłosił, że pozyskał 1,5 miliona złotych od dwóch funduszy VC, Data Ventures i Kogito Ventures. Środki z inwestycji przeznaczy na rozwój narzędzi do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.
AdMonks, czyli Mnisi Reklamy, mówią o swoich produktach, że podobnie jak mnisi z klasztoru Shaolin ciągle dbają o samodoskonalenie się, ich narzędzia pomagają właścicielom sklepu stale udoskonalać swój marketing. Automatyzacja pozwala oszczędzić czas, energię i zasoby.
Na razie z narzędzi AdMonks mogą korzystać właściciele e-sklepów działających na platformie Shopify, ale w planach zespołu jest również stworzenie wtyczek do Magento czy WooCommerce.