Zespół AdMonks pozyskał 1,5 miliona złotych na rozwinięcie narzędzi do automatyzacji reklam

Dodane:

Karolina Halik Karolina Halik

Udostępnij:

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe znalazły swoje zastosowanie w wielu dziedzinach, w tym w marketingu. Na pomysł wykorzystania ich w automatyzacji reklam wpadł toruński zespół AdMonks, który tworzy narzędzia dla branży e-commerce. Aby je rozwijać, pozyskał 1,5 mln inwestycji.

fot. unsplash.com

AdMonks zaczęli swoje działanie dwa lata temu. Ich wizją było stworzenie prostej aplikacji, która pomaga tworzyć efektywne reklamy na Facebooku i Instagramie. Początkowo planowali stworzyć ją podczas kilku weekendów, ale projekt okazał się większy, niż zakładali. W ubiegłym roku nad swoim produktem pracowali w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw. Dzięki niemu poznali swoich przyszłych inwestorów.

Dziś AdMonks ogłosił, że pozyskał 1,5 miliona złotych od dwóch funduszy VC, Data Ventures i Kogito Ventures. Środki z inwestycji przeznaczy na rozwój narzędzi do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

AdMonks, czyli Mnisi Reklamy, mówią o swoich produktach, że podobnie jak mnisi z klasztoru Shaolin ciągle dbają o samodoskonalenie się, ich narzędzia pomagają właścicielom sklepu stale udoskonalać swój marketing. Automatyzacja pozwala oszczędzić czas, energię i zasoby.  

Na razie z narzędzi AdMonks mogą korzystać właściciele e-sklepów działających na platformie Shopify, ale w planach zespołu jest również stworzenie wtyczek do Magento czy WooCommerce.