Surferzy Wiedzy udowadniają, że wiedza w połączeniu z technologią może dać wyjątkowe efekty i być niebanalną podróżą edukacyjną dla każdego, niezależnie od wieku.
Na czym polega program?
Program akceleracyjny Surferzy Wiedzy został opracowany przez grupę ekspertów tak, aby w maksymalny sposób pomóc początkującym, edtechowym przedsiębiorcom w pomyślnym rozwoju biznesu. Podczas akceleracji uczestnicy biorą udział w programie szkoleniowym oraz spersonalizowanej opiece mentorskiej. Akcelerowany jest tu proces tworzenia rozwiązania, od zdefiniowania potrzeby, aż do powstania pierwszego prototypu, a najlepiej pierwszej sprzedaży. Jednocześnie program zapewnia infrastrukturę niezbędną do realizacji projektu.
Uczestnicy poprzednich edycji
Trzy fale akceleracyjne zgromadziły dziesiątki aplikacji i wyłoniły edukatorów, którzy tworzą nową jakość w edukacji, a różnorodność ich projektów potwierdza, jak szeroka jest to specjalizacja. Przez ten czas Surferzy Wiedzy pomogli aż 50 projektom. Oto wybrane z nich:
- Uladzimir Aliakseichanka stworzył Data Workshop, gdzie uczy, w jaki sposób stosować uczenie maszynowe w praktyce.
- Tomasz Kalinowski zrealizował pomysł na VRLearning.io – projekt, który zmienia szkolenia poprzez redukcję słabości e-learningu tj. obecność dystraktorów, brak wartościowych interakcji i niską atrakcyjność nauki. Projekt korzysta z technologii VR, a jego oprogramowanie umożliwi tworzenie i wynajem wirtualnych klas dla uczniów, sal szkoleniowych i pokojów konferencyjnych.
- Magdalena Bielawa i Krzysztof Synowiec stworzyli Tutorial Online – produkt dostarczający użytkownikom dynamicznie konfigurowalnej wiedzy, potrzebnej do prawidłowej obsługi aplikacji IT.
- Tomasz Sobiczewski zrealizował projekt Voort, który jest programem szkoleniowym specjalizującym się w optymalizacji końcowego etapu procesu koncepcyjnego poprzez wprowadzenie odpowiednich narzędzi VR (Virtual Reality) w branżę architektoniczną.
- Wojciech Magdziak vel Wierzbicki i Jacek Jagóra stworzyli SILAR – projekt mający na celu wzbogacić klasyczne podręczniki i książki w atrakcyjne treści multimedialne poprzez wykorzystanie technologii rzeczywistości rozszerzonej. Znacząco zniweluje to dyskryminacje dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (z naciskiem na dzieci niesłyszące, które wbrew ogólnej opinii nie rozumieją tekstu czytanego).
Kogo szukamy?
W IV edycji Surferów Wiedzy poszukiwani są szczególnie twórcy software, wykorzystujący rozwiązania, takie jak VR, AR, czy AI, ale także pasjonaci nowych technologii, którzy mają pomysł na produkt i chcą wprowadzić go w życie. Zgłoszenia do programu przyjmowane są do 27 stycznia 2019 roku.
Tworzysz content edukacyjny? Sprawdź V edycję Surferów Wiedzy
Otwarta jest także rekrutacja do V edycji Surferów Wiedzy, poświęconej projektom contentowym. Program V nitki skierowany jest do twórców szeroko pojętego contentu edukacyjnego – nauczycieli, trenerów, mentorów, coachów, prezenterów, doradców. Szukamy osób, które chciałyby zacząć przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie za pomocą kanałów internetowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz spersonalizowanemu programowi szkoleń i warsztatów, pomożemy Ci stworzyć własny kurs e-learningowy – od budowy scenariusza do wprowadzenia produktu na rynek.
Jeżeli to brzmi jak następny krok w realizacji Twoich planów – dołącz do naszego programu!