Zizzar.pl – pomysł na trafione zakupy ubrań online

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Zizzar.pl – nowy serwis internetowy, który właśnie debiutuje w wersji beta – chce zrewolucjonizować kobiece zakupy ubraniowe. Umożliwi użytkowniczkom przymierzanie i dopasowywanie ubrań bez wychodzenia z domu.

Zizzar.pl – nowy serwis internetowy, który właśnie debiutuje w wersji beta – chce zrewolucjonizować kobiece zakupy ubraniowe. Umożliwi użytkowniczkom przymierzanie i dopasowywanie ubrań bez wychodzenia z domu. Przed zakupem będzie można sprawdzić, czy wybrana stylizacja dobrze wygląda na sylwetce o naszych wymiarach i czy pasuje do naszego typu urody.

Jak dobrać ubrania online? Dzięki stworzeniu avatara 360 stopni o wymiarach możliwie najbardziej odpowiadającym sylwetkom potencjalnych klientek. Każda internautka może opisać swoje wymiary, stworzyć swojego internetowego sobowtóra, który możliwie wiernie odzwierciedla jej sylwetkę. Już w wersji beta serwis umożliwia założenie kilku fasonów ubrań, a wkrótce ich wybór znacznie się powiększy.

Zizzar.pl – który właśnie zadebiutował w wersji beta – jest pierwszym tego typu projektem internetowym w Europie. Jego niepowtarzalny charakter od startu budują trzy elementy: przymierzalnia, showroom oraz makijaż, które stale są udoskonalane przez ekipę Zizzar.pl.

Internautki po wybraniu stylizacji mają możliwość obracania avatara, aby obejrzeć stworzone kreacje z każdej strony. Zizzar.pl pozwala też na pochwalenie się efektem metamorfozy w showroomie, gdzie użytkowniczka będzie mogła się przekonać, co o jej nowym wizerunku sądzą inne internautki. Jeżeli stylizacje spodobają się użytkowniczkom – będą też mogły przenieść się na stronę, umożliwiającą zakup wybranego ubrania.

Mamy pewność, że nasz projekt jest nie tylko innowacyjny i unikalny na skalę europejską, ale też spotka się z przychylnością użytkowniczek, które dzięki Zizzarowi ograniczą niepewność i ryzyko przy zakupach ubrań online – podkreśla Tomasz Kaszczyński, jeden z twórców Zizzar.pl. To właśnie ryzyko nietrafionego wyboru często przesądza o rezygnacji z zakupu ubrań przez internet.

Obecnie prezentujemy serwis w wersji beta, który umożliwia skorzystanie z podstawowych funkcjonalności. Wkrótce Zizzar uzupełnimy o takie opcje, które umożliwią precyzyjny dobór szerokiej gamy ubrań do sylwetki – dodaje. I zapowiada wprowadzenie kolejnych ulepszeń – chociażby przeniesienia na wirtualną sylwetkę również zdjęcia twarzy danej użytkowniczki, po wykonaniu na nim make-upu, dopasowaniu długości i koloru włosów.

źródło: informacja prasowa