W ramach badania Złoty Bankier 2021, przez trzy miesiące szeroki zespół specjalistów: pracowników ośrodków badawczych, dziennikarzy ekonomicznych i rynkowych ekspertów zbiera dane, analizuje je i porównuje, by wyłonić najlepszych. Swój udział w ocenie banków mają też klienci, którzy w marcu wezmą udział w głosowaniu internetowym.
W kwietniu poznamy najlepszych w kategoriach:
Kategoria główna: Złoty Bank 2021 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi
Kategorie konkursowe:
- Konto osobiste
- Karta kredytowa
- Kredyt gotówkowy
- Kredyt hipoteczny
- Spot reklamowy
- Bank wrażliwy społecznie
- Social media
Kategorie specjalne:
- Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki
- Innowacja FinTech*
*kategoria, w ramach której rywalizować mogą nie tylko banki, ale też inne firmy mogące pochwalić udanym wdrożeniem innowacyjnych rozwiązań typu FinTech, formularz zgłoszeniowy dostępny jest do 28 lutego na stronie zlotybankier.pl/innowacje.
Serdecznie zapraszamy do śledzenia strony zlotybankier.pl!
Organizatorami badania Złoty Bankier 2021 są Bankier.pl i „Puls Biznesu”, partnerami merytorycznymi – Kantar Polska i Obserwatorium.biz. Partnerem strategicznym jest Mastercard. Partnerami wspierającymi są: Securing, Symetria i Monit24.pl. Patronami wydarzenia są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, NowyMarketing.pl i Sotrender. Patroni medialni: mamstartup.pl, prnews.pl, mambiznes.pl, odpowiedzialnybiznes.pl.