O ShopCampie słyszeli już prawie wszyscy. W 12 spotkaniach, które odbyły się w ciągu ostatnich dwóch lat, wzięło udział kilka tysięcy osób. ShopCamp to nie tylko baza wiedzy i cenne wskazówki na temat tego jak powinno prowadzić się sklep internetowy. ShopCamp to jego uczestnicy – to ShopCampowicze.
Kilka tygodni temu ogłaszaliśmy, że kolejne spotkanie odbędzie się w Międzyzdrojach. Organizatorzy postanowili jednak zmienić termin i lokalizację spotkania, które odbędzie się 2. czerwca w Gdyni.
– W związku z wieloma sygnałami jakie docierały do nas od społeczności skupionej wokół ShopCampu, postanowiliśmy przenieść najbliższe wydarzenie do Gdyni. Dotarły do nas dziesiątki maili i telefony od uczestników, którzy chcieliby wziąć udział w spotkaniu, jednak kłopotem dla nich była odległa lokalizacja. Dlatego, specjalnie dla naszych stałych i przyszłych ShopCampowiczów postanowiliśmy spełnić ich prośbę. – mówi Dorota Szymanowska z Fundacji Polak 2.0.
To jednak nie jedyny powód zmiany lokalizacji. Poza prezentacjami gości i ShopCamp Arena dla uczestników przygotowano nowy element w formule spotkania, który może stać się absolutnym hitem najbliższego ShopCampu. Organizatorzy nie chcą na razie zdradzić zbyt wielu szczegółów.
– Jedno co mogę powiedzieć w tej chwili na pewno to to, że szykujemy wywiad z bardzo ciekawą osobą z branży. Nie będzie to jednak klasyczny wywiad jakich widzieliśmy już wiele. Emocje i dramaturgia gwarantowane. Sama nie mogę się doczekać. Szczegóły zdradzimy jeszcze w tym tygodniu. – dodaje Dorota Szymanowska.
ShopCamp odbywał się w Trójmieście już dwukrotnie – w Sopocie i w Gdańsku. Tym razem przedstawiciele sklepów internetowych spotkają się 2 czerwca w Gdyni w COCO Cafe Club (ul. Waszyngtona 21).
Mecenasem spotkań ShopCamp jest Platforma iStore. Patronat merytoryczny sprawuje NetArch. Logistyczne wsparcie zapewnia Siódemka.
źródło: informacja prasowa