Znak it! rozpoczął współpracę z Bezkartek.pl

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Znak it!, platforma do zarządzania dostępem do płatnych treści i usług w sieci, podpisał umowę o współpracy z jedną z najstarszych w Polsce platformą e-bookową – Bezkartek.pl. Współpraca dotyczy procesowania transakcji dostępu do e-booków i audiobooków oferowanych do sprzedaży i wypożyczenia…

Znak it!, platforma do zarządzania dostępem do płatnych treści i usług w sieci, podpisał umowę o współpracy z jedną z najstarszych w Polsce platformą e-bookową – Bezkartek.pl. Współpraca dotyczy procesowania transakcji dostępu do e-booków i audiobooków oferowanych do sprzedaży i wypożyczenia na stronie internetowej www.bezkartek.pl.

Jak stwierdził Grzegorz Gołębiewski, autor platformy Znak it!, „współpraca z Bezkartek.pl jest dla nas bardzo ważnym etapem w wejściu na nowy rynek dystrybucji e-booków i audiobooków w Polsce, które są uważane za przyszłość dystrybucji treści autorskich, choć ta przyszłość właściwie zaczyna się już dziś. Bardzo dziękujemy Bezkartek.pl za możliwość udowodnienia przydatności naszych rozwiązań dotyczących obsługi dostępu do produktów i usług on-line. Wierzę w to, że to, co proponujemy zyska uznanie nie tylko wydawców, ale także jej użytkowników, którzy są w rozumieniu Znak it! są centralnym ogniwem w internetowym ekosystemie dystrybucji treści. Wierzę również w to, że reklamodawcy bardziej zainteresują się tak szybko rosnącym rynkiem e-booków i możliwościami reklamy jakie oferujemy”.

Bezkartek.pl o współpracy ze Znak it!

Według Andrzeja Wychowańca, Prezesa Zarządu Bezkartek.pl SA, współpraca ze Znak it! pozwoli na poszerzenie opcji płatnego dostępu do treści oferowanych przez Bezkartek.pl. – Wygoda czytelników jest dla nas jedną z najważniejszych kwestii w całym procesie sprzedaży i dlatego z chęcią nawiązaliśmy współpracę ze Znak it! – naszym nowym partnerem, którzy nam to umożliwia.

Znak it! daje nam również możliwość pozyskania nowych użytkowników zainteresowanych naszymi produktami i usługami na rynku audio- i e-booków, który staje się w Polsce coraz bardziej konkurencyjny. Dlatego nie tylko myślimy o rozwoju, ale praktycznie realizujemy pomysły pozwalające na zwiększenie naszej wartości jako dystrybutora e-treści”- dodaje Andrzej Wychowaniec.

źródło: informacja prasowa