Znamy 16 startupów, które zakwalifikowały się do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator

znamy 16 startupow ktore zakwalifikowaly sie do programu mspark powered by knowledgehub akcelerator
Udostępnij:
Do zainicjowanego przez GroupM programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę GroupM.

Do etapu prezentacji ofert zaproszono 24 startupy, rozwijające narzędzia z takich obszarów świata digitalu jak e-commerce, content marketing, programmatic, DOOH, SEO, SEM, chatboty, augmented reality. Finalnie do akceleracji dostało się 16 startupów: share2sell, Ignico, chatBooster, Lydia, Platforma MyLED, SaveChart, Linkhouse.co, Persometrics, Just Run App, Runvido, 4screens, Digital Audio, Kitchen Casting, a'Pear, PushAd, ARBridg.

– Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odbiorem naszego pomysłu na akcelerator MarTech. To dla nas potwierdzenie, że wsparcie doświadczonych marketerów oraz przede wszystkim możliwość konfrontacji produktów i ofert poszczególnych startupów z oczekiwaniami klientów, to unikatowa wartość. W trakcie selekcji projektów nie mieliśmy łatwego zadania, bo każdy z nich jest unikalny i odpowiada na określone potrzeby branży MarTech. Finalnie wybraliśmy te, które według nas najlepiej wpiszą się w potrzeby klientów największych agencji mediowych – mówi Bartosz Drozdowski, CEO [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. 

Chcąc stworzyć jak najlepsze warunki do pracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami oraz wymiany doświadczeń i pomysłów, startupy przeszły siedmiotygodniowy cykl szkoleń i sesji mentoringowych z pracownikami agencji i gośćmi specjalnymi.

– Program akceleratora był w moim odczuciu dobrze przemyślany. W jego formule zawarły się nie tylko prelekcje i warsztaty czy konsultacje indywidualne z mentorami, ale też spotkanie z wybranymi klientami GroupM. Słowem – stworzono nam warunki do doszlifowania pomysłu oraz ulepszenia jego komunikacji – mówi Tomasz Kopera, CEO Ignico, uczestnik akceleratora.

Celem akceleratora [m]spark jest rozwinięcie i wdrożenie do oferty GroupM innowacyjnych pomysłów z sektora MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii.

Akcelerator [m]spark to inicjatywa dająca korzyści każdej ze stron. Startupy czerpią z dostępu do klientów i naszej wiedzy, nasi Klienci zyskują dostęp do licznych nowości na rynku aplikacji i rozwiązań dla marketingu digital, my – pozyskujemy nowych partnerów technologicznych rozwijających innowacyjne produkty – mówi Jarosław Pająk, plista Director, zarządzający projektem [m]spark z ramienia GroupM.

W ramach akceleracji mentorzy z GroupM, agencji mediowych MediaCom, Mindshare i Wavemaker oraz przedstawiciele organizacji partnerskich dzielą się z uczestnikami unikalnym doświadczeniem rynkowym oraz wiedzą ze świata reklamy i nowych mediów. Grono mentorów [m]spark zasilili: Jakub Kossut, CEO Mediacom Poland; Barbara Sołtysińska, CO-founder i CEO IndaHash; Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling; bloger Artur Kurasiński; Paulina Sobieszek, Mindshare Partner; Krzysztof Dębowski, COO Senuto, Marcin Woźniak, CEO KnowledgeHub, Paweł Lewandowski, Digital Trading Director MediaCom.

Obecnie rozwijana jest oferta poszczególnych startupów oraz ustalane są handlowe warunki współpracy i sprzedaży produktów. Trwają też pierwsze wdrożenia produktów. Pod koniec roku najlepsze startupy mają szansę na stałą agencyjną współpracę. Najbardziej perspektywiczny projekt lub projekty, wyłonione przez komitet [m]spark, mogą otrzymać nagrody z puli o wartości 100 tysięcy złotych.

KnowledgeHub to Fundusz Venture Capital inwestujący w nowoczesne rozwiązania technologiczne we wczesnej fazie rozwoju (start-up). Fundusz wspiera innowacyjne projekty o wysokim potencjalne rynkowym na etapie finansowania, zarządzania i szybkiego wzrostu wartości. KnowledgeHub specjalizuje się w rozwoju kompetencji inwestorskich w obszarze Digital Marketingu, wpierając spółki Funduszu w budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Jednym z głównych celów KnowledgeHub jest stworzenie najszerszego portfela produktów i usług reklamowo-mediowych, który dzięki synergii spółek zagospodaruje wszystkie obszary Digital Marketingu.

źródło: newseria.pl