Marka Chivas od 2014 roku wspiera zaangażowanych społecznie przedsiębiorców, organizując konkurs Chivas Venture. Składa się on z dwóch etapów: lokalnego i międzynarodowego, a jego celem jest wyłonienie najlepiej rokujących startupów w myśl zasady wyznawanej przez założycieli marki – że nie trzeba wybierać między zarabianiem pieniędzy a zmienianiem świata na lepsze. Zgodnie z tym przesłaniem, u podstaw każdego z prezentowanych projektów musi leżeć dobro społeczne lub pozytywny wpływ na środowisko. Spośród wszystkich spełniających owe kryteria zgłoszeń jury wybrało dziesięć najbardziej interesujących propozycji. Każdy z prezentowanych poniżej projektów ma szansę na zwycięstwo w kraju oraz zakwalifikowanie się do globalnego finału konkursu, gdzie o międzynarodowy prestiż i finansowe wsparcie z imponującej puli miliona dolarów konkurować będą firmy z całego świata.
Top 10 startupów 5. Edycji Chivas Venture
W kolejnym etapie półfinaliści wezmą udział w dwudniowych warsztatach w Warszawie, gdzie poznają się, będą wspólnie pracować nad tym, jak wzmocnić przekaz komunikacyjny swoich inicjatyw. Finalistów poznamy 9 grudnia 2019 r. Zwycięzca zaś ogłoszony będzie 15 stycznia 2020 r. podczas krajowego finału lokalnej edycji Chivas Venture. Laureat z Polski będzie następnie reprezentować nasz kraj w globalnej odsłonie konkursu.