500 tysięcy złotych - na tyle opiewała ostatnia transakcja funduszu z Krakowa. W startup od momentu utworzenia zainwestowano 1,3 miliona złotych. Twórcy Duckie Deck planują wydać pieniądze na rozwój i wdrożenie kolejnych funkcjonalności.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Duckie Deck to międzyplatformowa przestrzeń edukacyjna dla dzieci. Projekt stworzony został pod okiem specjalistów zajmujących się rozwojem dzieci, oraz doradców z różnych części świata. - czytamy w nadesłanej informacji prasowej. Współtwórcą startupu jest Marek Przystaś, którego znacie z serwisu ułatwiającego życie rodzicom, czyli Ciufcia.pl. O komentarz w sprawie inwestycji poprosiliśmy właśnie Marka, który mówi, że:

Duckie Deck wystartował już kilka miesięcy temu. Dawno nie informowałem o progresie. W chwili obecnej nasz główny focus to optymalizacja lejków konwersji. Mocno pracujemy nad zwiększaniem poszczególnych szczebli konwersji. Stosujemy A/B testing, segmentację użytkowników, dywersyfikujemy źródła pozyskiwania użytkowników. Miesięcznie Duckie Deck jest odwiedzany przez niecałe 20k użytkowników z USA. Ta grupa w zupełności wystarcza do przeprowadzania badań i pracy nad ulepszaniem procesu pozyskania użytkownika zarejestrowanego, a później klienta. Udało się nam doprowadzić konwersję na rejestrację do 20% i od dwóch tygodni zajmujemy się optymalizacją dolnej części (czyli subskrypcji). Cyfry na razie nie są duże, ale patrzymy na dynamikę wzrostu - a nie cyfry. To nie jest moment na zarabianie, tylko optymalizację. Druga nogą jesteśmy w aplikacjach iOS. Pierwsza z nich jest już w Appstorze (czas zatwierdzenia przez Apple udało się skrócić do 6 godzin - standardowo jest to 10-14 dni). W chwili obecnej aplikacja testowana jest "na dzieciach" w amerykańskich przedszkolach i domach. Badamy retencję, czasy, ilość rozegrań - do wszystkich kolejnych sprintów produkcyjnych podchodzimy z perspektywy parametrów świadczących o rozwoju naszego produktu i organizacji. Za produktu odpowiada Mateusz Stec (nasz CTO), który razem z najlepszym zespołem świata wykonuje nieziemską robotę. - mówi dla MamStartup.pl Marek Przystaś, CEO Duckie Deck.

Marek inwestycje uznaje jako uzupełnienie baku paliwa. Wraz z zespołem Duckie Deck mocno pracuje nad rozwojem produktu i badaniem kolejnych funkcjonalności. W najbliższym czasie opublikujemy rozmowę z Markiem Przystasiem oraz Michałem Łukaszewskim (Akcelerator Innowacji NOT - lead investor Duckie Deck) na temat etapów inwestycji i szukania finansowania swojego startupu. Myślę, że będzie to bardzo merytoryczna rozmowa, z której wyciągnięcie mnóstwo wniosków.

Wcześniej wsparcia twórcom Duckie Deck w kwocie 800 tys. zł. udzielił Akcelerator Innowacji NOT. Jest to już kolejna inwestycja SATUSa w polski startup. Pod koniec października ogłoszona została inwestycja w Lingapp, o której przeczytacie tutaj. W ostatnich dniach września zespół SATUS zainwestował 2 miliony złotych w Taxi5.

Obu zespołom gratulujemy i trzymamy kciuki za udaną współpracę!

Komentarze (0)