Lokalizacja:

Wrocław

Ważne do:

2017-09-22

E-mail dla kandydatów:

denis.swandulla@gmail.com

IT Support

Obowiązki:

  • Kontakt oraz wsparcie klienta niemieckojęzycznego,
  •  Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów oraz odpowiadanie na zapytania dot. Produktu,
  • Budowanie relacji biznesowej z klientem,
  • Współpraca z innymi zespołami ekspertów,
  • Cykliczne podnoszenie swoich kompetencji w zakresie wykonywanych obowiązków.

Oczekiwania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Płynna znajomość języka niemieckiego lub aktualne, intensywne podnoszenie swoich umiejętności w zakresie znajomości tego języka,
  • Łatwość w prostym wyrażaniu swoich myśli (w mowie i piśmie),
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju kariery w cenionych na całym świecie przedsiębiorstwach;
  • Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie; 
  • dostęp do szerokiej gamy programów szkoleniowych, niezbędnych na w/w stanowisku;
  • unikalne możliwości rozwoju kariery zawodowej – m.in. w oparciu o ścieżki kariery i wczesny etap ekspansji oznaczający znaczny wzrost zatrudnienia;