Lokalizacja:

Kraków

Ważne do:

2017-09-24

E-mail dla kandydatów:

p.zaranek@monumentfund.pl

Asystent/ka Zarządu

Monument Fund to firma w branży finansowej, którą tworzą ludzie z pasją. Dzięki naszemu unikalnemu podejściu, możemy oferować naszym Klientom produkt, który zdobył tytuł Biznesowego Produktu roku 2016.

Jeśli jesteś ekspertem od zadań specjalnych, działasz skutecznie i chcesz rozwijać swoje zdolności organizacyjne, a przy tym mieć realny wpływ na funkcjonowanie naszej Firmy, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Asystent/ka Zarządu.

Do Twoich obowiązków będzie należeć wsparcie Członków Zarządu Monument Fund, w tym m.in.:

  • organizacja spotkań, podróży służbowych oraz udziału Zarządu w konferencjach i innych wydarzeniach,
  • zarządzanie skrzynkami mailowymi oraz kalendarzami Członków Zarządu,
  • przygotowywanie researchy, zestawień i raportów na potrzeby Zarządu,
  • odbiór przesyłek, przygotowywanie i dostarczanie dokumentów,
  • przygotowywanie podsumowań po spotkaniach Zarządu,
  • pośrednictwo w kontakcie z partnerami biznesowymi.

Dlaczego warto wysłać swoje CV? Czyli co mamy do zaoferowania?

  • możliwość kontaktu z ciekawymi osobami i znanymi postaciami (głównie biznesmenami),
  • udział w konferencjach i spotkaniach biznesowych,
  • poszerzenie wiedzy z zakresu prawa i sporządzania umów,
  • atmosferę pracy, zgrany zespół i program adaptacji, dzięki którym już w pierwszych dniach pracy poczujesz się jakbyś był/a z nami od zawsze;
  • wynagrodzenie, które będzie odzwierciedleniem Twojego zaangażowania i kompetencji,
  • premie za realizację cotygodniowych zadań,
  • wspólne świętowanie sukcesów biznesowych i ważnych wydarzeń w życiu naszych pracowników,
  • pracę w Centrum Krakowa, skąd blisko na dobry obiad czy wieczorną integrację Zespołu.

Aplikuj jeśli:

  • masz przynajmniej półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w charakterze Asystenta/ki Zarządu lub Concierge),
  • potrafisz bardzo dobrze organizować swoją pracę i ustalać priorytety,
  • jesteś gotowy/a na realizację zadań wymagających nieszablonowego podejścia, 
  • lubisz, gdy dużo się dzieje, ale nie straszna Ci też papierkowa i rutynowa praca,
  • jesteś skuteczny/a – rozpoczęte działania zawsze doprowadzasz do końca,
  • cechuje Cię odpowiedzialność i rzetelność,
  • jesteś mobilny/a - wolisz być w ruchu niż spędzać 8 godzin dziennie za biurkiem,
  • obsługujesz pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) w stopniu dobrym,
  • posiadasz prawo jazdy kat. B,
  • preferujesz zadaniowy czas pracy i jesteś otwarty/a na pracę w niektóre wieczory i weekendy (oczywiście dodatkowo płatne).

Jeśli wspólnie z nami chcesz budować nowoczesną, otwartą na nowe pomysły oraz skuteczną w działaniu Firmę, prześlij nam swoje CV na adres: p.zaranek@monumentfund.pl

W tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska.