Branża: rozrywka
Finansowanie: własne
Model biznesowy: reklama, usługi premium
Adres www: noota.pl
Czym jest Wasz projekt?
Oferujemy możliwość utworzenia darmowego radia internetowego z opcją integracji na Facebooku. Wszystkie usługi są darmowe, istnieje możliwość upgrade’u konta (płatne). Celujemy w nową formę reklamy dla reklamodawców – emisja spotów audio w wielu radiach internetowych jednocześnie. Jest to alternatywa dla reklamy w tradycyjnych stacjach FM (tańsza alternatywa).
Jaki problem rozwiązujecie?
Dla nadających – po prostu darmowy serwer shoutcast z kilkoma featurerami.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Do początkujących DJów, fascynatów muzyki i jej montażu.
Kto stoi za projektem?
Aktualnie jedna osoba – odpowiedzialna za zrealizowanie projektu radyjko.net – nieco podobnej usługi, która zdobyła ponad 40 000 użytkowników.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Aktualnie już działa, systematycznie dodawane są nowe funkcjonalności. Aktualnie zdobywamy około 30 nowych stacji radiowych dziennie (serwis jest „otwarty” od kilku dni).
Jakie są plany rozwoju?
Nowe możliwości reklamy, kolejne usługi „darmowe”. Rozwijanie wersji angielskojęzycznej (nasza własna technologia pozwala nam na dowolne skalowanie streamingu).