Branża:

marketing i reklama

społeczność

rozrywka

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

usługi premium

pośrednictwo

abonament

Zaczytaj

Czym jest Wasz projekt?

Zaczytaj.pl to program lojalnościowy zachęcający do czytania artykułów w polecanych serwisach internetowych. Celem projektu jest poszerzanie horyzontów i wiedzy osób zainteresowanych czytaniem oraz informowanie użytkowników o nowych serwisach pojawiających się w sieci. Docelowo, chcemy dostarczać użytkownikom spersonalizowane treści, rekomendując im to co lubią czytać i czym się interesują. Użytkownicy otrzymają również dostęp do najczęściej przeczytanych artykułów przez społeczność Zaczytaj.pl

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy problem dotarcia z informacją do użytkownika oraz zwiększenia jego zaangażowania, na stronie, czy wykonania konkretnej akcji jak rejestracja, udział w konkursie, przetestowanie aplikacji mobilnej itp. Program Zaczytaj.pl zwiększa czytelnictwo i aktywność użytkowników w serwisach internetowych, dzięki czemu Wydawcy zyskują nowych aktywnych użytkowników oraz zwiększają liczbę odsłon serwisu. Możemy również skierować uwagę użytkownika na konkretny artykuł i zapytać o dane, które w artykule mógł przeczytać. Użytkownik zyskuje dostęp do ciekawych treści i dowiaduje się o istnieniu nowych serwisów internetowych. Otrzymuje w zamian punkty, które może dowolnie wymienić na nagrody. Nagrody to przede wszystkim karty podarunkowe o wartości od 50 - 250 PLN do najpopularniejszych sklepów jak Tesco, Rossmann, Media Markt, Ikea itp., oraz doładowania do telefonów. Planujemy rozszerzyć katalog nagród i wprowadzić atrakcyjne nagrody elektroniczne, np. audiobooki, ebooki czy vouchery podróżne.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz projekt łączy Wydawców z aktywnymi użytkownikami, kierujemy więc nasz projekt do: Wydawców serwisów internetowych z kategorii: biznes, wiadomości, lifestyle, motoryzacja, uroda, zdrowie, zakupy, technologie mobilne, sport itp., grupy mediowe, agencje marketingowe, e- commerce oraz biznesy poszukujące efektywnych działań promocyjnych. Użytkowników. Zapraszamy do udziału w programie Zaczytaj.pl wszystkie osoby aktywne w internecie, lubiące czytać artykuły w tematycznych serwisach internetowych oraz zainteresowane nowymi technologiami i aplikacjami mobilnymi.

Kto stoi za projektem?

Zgrany zespół zaangażowanych osób, które mają kilkuletnie doświadczenie w współpracy z Wydawcami i agencjami. Pod względem informatycznym projektem zarządza Franciszek Motyka. Za współpracę z kluczowymi Partnerami, Wydawcami oraz kwestie promocyjne odpowiada Marta Grządzielska.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Wystartowaliśmy 1 września 2015 roku, zachęcamy już do czytania w ponad 26 serwisach internetowych, nowych użytkowników przybywa w tempie zaskakującym dzięki konkursowi " Zaczytaj co chcesz i wgraj Tablet"

Jakie są plany rozwoju?

Najważniejszym celem projektu jest nawiązanie współpracy z ciekawymi serwisami internetowymi w najbardziej popularnych kategoriach tematycznych Dzięki temu zapewnimy użytkownikom najlepsze artykuły do czytania. Będziemy także aktywnie pozyskiwać nowych użytkowników do programu. Zależy nam również na nawiązaniu współpracy z agencjami marketingowymi i wdrażaniu interesujących akcji dla aktywnych użytkowników. Ponadto, kategorię, którą chcemy mocno rozwinąć to punkty za zakupy w sklepach internetowych. Dla użytkowników na jesieni uruchomimy specjalną aplikację mobilną z powiadomieniami o najciekawszych serwisach i akcjach punktowych oraz wdrożymy możliwość śledzenia najczęściej czytanych artykułów przez Społeczność.