10 milionów dolarów w serii A dla Zing Coach: aplikacja AI ma budować zdrowe nawyki i zwalczać bezczynność

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

10 milionów dolarów w serii A dla Zing Coach: aplikacja AI ma budować zdrowe nawyki i zwalczać bezczynność

Udostępnij:

Zing Coach, wspierany przez Palta startup zajmujący się technologiami zdrowotnymi, pozyskał rundę A w postaci finansowania kapitałowego i dłużnego o łącznej wartości 10 milionów dolarów, prowadzoną przez Zubr Capital i Triple Point Capital.

Pozyskany kapitał posłuży Zing Coach dalsze opracowywanie rewolucyjnych nowych funkcji dla wiodącej na rynku aplikacji fitness opartej na sztucznej inteligencji, zwiększenie siły roboczej i wejście na nowe rynki.

Pomóc w utrzymaniu motywacji

W przeciwieństwie do alternatywnych aplikacji fitness, Zing Coach nie polega na quizach do oceny początkowej sprawności i postępów użytkowników. ZingLab, zestaw zaawansowanych testów sprawnościowych i analizatorów ruchu opartych na wizji komputerowej, a także skanery składu ciała porównywalne z profesjonalnymi skanerami DEXA, są wykorzystywane do oceny nowych użytkowników. W miarę postępów użytkownikom na każdym etapie ich fitnessowej podróży pomaga im własny trener AI. Wykorzystuje on duży model językowy (LLM) i spersonalizowany ton głosu oparty na profilu emocjonalnym użytkownika, aby nawiązać połączenie z każdym użytkownikiem – zaprojektowany w celu monitorowania ich formy i postępów, oferowania dostosowanych porad i spostrzeżeń oraz oferowania pochwał i zachęt, aby utrzymać ich motywację.

Kieszonkowy trener AI

– Kiedy 17 lat temu wydano pierwszego iPhone’a, zapoczątkowało to erę aplikacji mobilnych, a innowacje w tej dziedzinie z każdym rokiem przekraczały oczekiwania. Obecnie, dzięki niedawnym postępom w technologii sztucznej inteligencji, aplikacje stały się kieszonkowymi asystentami, oferującymi spersonalizowane porady i informacje zwrotne z komunikacją podobną do ludzkiej. W szczególności cyfrowy fitness jest ogromnym obszarem zainteresowania konsumentów i cieszymy się, że możemy wspierać Zing Coach, prawdziwego lidera w tej dziedzinie. Wierzymy, że ta inwestycja umożliwi firmie dziesięciokrotny wzrost w nadchodzących latach i wyprzedzenie konkurencji na rosnącym rynku aplikacji fitness – powiedział Viktar Dzenisevich, dyrektor inwestycyjny i partner w Zubr Capital.

Pozyskane środki pozwolą Zing Coach na powiększenie zespołu i wzmocnienie działań marketingowych w celu dotarcia na nowe rynki międzynarodowe. Zing Coach będzie również nadal udoskonalać swoją nową sztuczną inteligencję, która edukuje i motywuje poprzez analizę indywidualnych zachowań treningowych, tekstu, dźwięku i filmów w celu opracowania optymalnych treningów i strategii motywacyjnych dostosowanych do każdego użytkownika.

Przetestowany w wersji beta na początku tego roku, AI Coach zostanie udostępniony wszystkim użytkownikom Zing Coach jesienią tego roku. Po pełnym uruchomieniu Zing planuje wykorzystać swoją technologię AI Coaching do innych form ćwiczeń, takich jak pilates, joga i inne.

– W ubiegłym roku doświadczyliśmy wykładniczego wzrostu, ale ogromny rynek cyfrowego coachingu fitness pozostaje w dużej mierze niewykorzystany. Chcemy sprawić, by prowadzenie zdrowego stylu życia i osiąganie ambitnych celów fitnessowych było osiągalne dla wszystkich, zapewniając wysoce spersonalizowane planowanie treningów i wskazówki. Zazwyczaj kosztowałoby to setki dolarów za zaledwie kilka godzin z osobistym trenerem – z Zing kosztuje to mniej niż filiżanka kawy każdego tygodnia. Z perspektywy użytkownika, nasze włączenie praktyki i coachingu odróżnia nas od tradycyjnych platform fitness. Wyznaczyliśmy punkt odniesienia, a ta inwestycja zapewni nam utrzymanie pozycji lidera na rynku – powiedziała Tanya Parfenyuk, współzałożycielka i dyrektor generalna Zing Coach.

Czytaj także: