Grzegorz Błażewicz o swojej decyzji poinformował 9 kwietnia na prywatnym koncie LinkedIn.
Błażewicz zdecydował się na objęcie nieoperacyjnej roli członka rady doradczej. Jak wynika z jego wpisu, teraz swoje doświadczenie będzie wykorzystywać na „prowadzenie programu fuzji i przejęć”. Celem takiego działania ma być „stworzenie najsilniejszej grupy firm martech działających w przestrzeni e-commerce w Europie.”
Założyciel SALESmanago nie ustanie też w swoich staraniach dotyczących nawiązywania partnerstw strategicznych czy promowania marki swojej spółki. Błażewicz deklaruje również pełne wsparcie dla Briana Plackisa, nowego CEO firmy.
Zdjęcie: archiwum prywatne Grzegorza Błażewicza.
Czytaj także:
Dzień z życia CTO. Wywiad z Konradem Pawlusem z SALESmanago
SALESmanago chwali się wynikami i szykuje się na giełdę. Debiut w tym roku
Klub piłkarski AS Roma wybrał polski system SALESmanago Marketing Automation