13 lat i starczy: Grzegorz Błażewicz rezygnuje z funkcji prezesa SALESmanago

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

13 lat i starczy: Grzegorz Błażewicz rezygnuje z funkcji prezesa SALESmanago

Udostępnij:

Mimo rezygnacji z posady CEO w SALESmanago, Grzegorz Błażewicz planuje dalsze aktywności dotyczące wzmacniania marki spółki oraz budowę „najsilniejszej grupy firm martech działających w przestrzeni e-commerce w Europie.”

Grzegorz Błażewicz o swojej decyzji poinformował 9 kwietnia na prywatnym koncie LinkedIn.

Błażewicz zdecydował się na objęcie nieoperacyjnej roli członka rady doradczej. Jak wynika z jego wpisu, teraz swoje doświadczenie będzie wykorzystywać na „prowadzenie programu fuzji i przejęć”. Celem takiego działania ma być „stworzenie najsilniejszej grupy firm martech działających w przestrzeni e-commerce w Europie.”

Założyciel SALESmanago nie ustanie też w swoich staraniach dotyczących nawiązywania partnerstw strategicznych czy promowania marki swojej spółki. Błażewicz deklaruje również pełne wsparcie dla Briana Plackisa, nowego CEO firmy.

Zdjęcie: archiwum prywatne Grzegorza Błażewicza.

Czytaj także:

Dzień z życia CTO. Wywiad z Konradem Pawlusem z SALESmanago

SALESmanago chwali się wynikami i szykuje się na giełdę. Debiut w tym roku

Klub piłkarski AS Roma wybrał polski system SALESmanago Marketing Automation

Dwa fundusze private equity przejmują SALESmanago