Benefity za podróże
Po zeszłorocznej serii A o wartości 12,5 miliona funtów, w ramach której Yonder zabezpieczył również 50 milionów funtów finansowania dłużnego, przedstawiciele fintechu wierzą, że nowa inwestycja pomoże im stać się „kartą z nagrodami dla milenialsów i pokolenia Z”. Nowa inwestycja zostanie wykorzystana na rozszerzenie oferty benefitów z podróży i czy odkrywania miast oraz na zatrudnienie dodatkowych pracowników.
Według współzałożyciela i dyrektora generalnego firmy, Tima Chonga, ponad jedna piąta wydatków członków Yonder przeznaczona jest na podróże. W związku z tym, aby wykorzystać wydatki swoich użytkowników na podróże, Yonder uruchamia usługę Flights and Stays, która pozwala klientom zamieniać punkty na bilety lotnicze i pokoje hotelowe.
– Niezależnie od tego, czy spotykasz się z przyjaciółmi na kolację w mieście, czy planujesz weekendowy wypad do Europy, chcemy, aby Yonder był kompleksowym ekosystemem, który może pomóc w wyborze opcji podróży, zarekomendować hotele i zarezerwować stoliki w restauracji. Wszystko to można zrobić i zrealizować z poziomu aplikacji – zaznacza Chong.
Granica przekroczona
Yonder powiedział, że ostatnie pozyskanie finansowania pozwoliło przekroczyć granicę wyceny 100 milionów funtów. Do dziś, jak podaje fintech, jego klienci wydali prawie 200 milionów funtów i skorzystali z usług partnerów Experience ponad 60 000 razy, co ma świadczyć o dużym zaangażowaniu klientów od momentu uruchomienia usługi.
Runda finansowania została przeprowadzona przez VC Repeat (dawniej Jigsaw) wraz z Lattiude, siostrzanym funduszem LocalGlobe.
– Yonder opiera się na tym dzięki nowej kategorii kart kredytowych oferowanych specjalnie dla społeczności Millennial i Gen Z – ogromnego segmentu rynku w dużej mierze ignorowanego przez istniejące produkty – powiedział Dan Jones, założyciel i partner zarządzający w Repeat.
Czytaj także:
Flink pozyskuje 150 mln dolarów i zbliża się do wyceny 1 mld dolarów