Koinwestycja jako lepsza opcja
– Dostrzegamy ogromny potencjał w opartym na sztucznej inteligencji narzędziu stworzonym przez Digital First AI. Jest to rozwiązanie, które trafia w potrzeby marketerów. Model działania NIF zakłada koinwestycje z kapitałem prywatnym na zasadach rynkowych, w tym przypadku zainwestowaliśmy we współpracy z funduszem 4g rowth VC, angażując taki sam kapitał jak fundusz partnerski. Liczymy, że dzięki temu startup będzie miał możliwość większego przyspieszenia swojego rozwoju i poszerzenia oferty. Upatrujemy również dużej szansy na ekspansję spółki na arenie międzynarodowej i dotarcie do globalnych marek – powiedziała Ksenia Wójcik-Karasiewicz, prezes NCBR Investment Fund.
Czytaj także: Martech Digital First AI z inwestycją 3,8 mln dol. Będzie rozwijać platformę AI do tworzenia marketingowych strategii
– Wsparcie ze strony NIF to dla nas ogromny krok naprzód. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. Przed nami ogrom pracy związany z rozwojem portfolio orasz rozszerzenia zasięgu działalności firmy – powiedział Rafał Tromczyński, CEO Digital First AI.
Digital First AI oferuje narzędzia w modelu SaaS (software-as-a-service) umożliwiające dobór strategii marketingowych oraz tworzenie kreacji reklamowych ze wsparciem AI (również w oparciu o tzw. LLM).
Jednocześnie, Paweł Materniak z NIF poinformował w serwisie LinkedIn, że do końca października upubliczniona zostanie informacja o kolejnej, 10. inwestycji reprezentowanego przez niego Funduszu.
Czytaj także:
- Martechy w wyborczym sztabie: jak wykorzystać marketingowe technologie w kampanii samorządowej?
- GetResponse wprowadza Platformę do monetyzacji treści: przekształcanie wiedzy w źródło dochodu ma być prostsze