Polacy coraz chętniej decydują się na zamawianie jedzenia do domu. Dziś już co piąty z nas wybiera opcję „z dowozem” chętniej niż jeszcze 2 lata temu. Trend wygodnego składania zamówień online umocnił się jednak na dobre i po pandemii.
Restauratorzy, aby móc z niego jak najlepiej skorzystać, potrzebują odpowiednich narzędzi, które w czasie rzeczywistym pozwalają zarządzać zamówieniami pochodzącymi z różnych źródeł i zadbać o najwyższą jakość obsługi. Tworzone przez innowacyjne przedsiębiorstwa rozwiązania dla gastronomii napędzają globalny sektor foodtech, który do 2027 roku ma być wart ponad 342 mld dolarów. Swój udział w tym torcie mają też polskie startupy.
– Od teraz wszystkie współpracujące z UpMenu restauracje są w pełni zintegrowane ze Stuart, zyskując dostęp do naszych usług kurierskich. Dzięki temu kolejne tysiące klientów mogą cieszyć się opcją zamówień w dostawie. Nasza współpraca stanowi umocnienie sektora foodtech nad Wisłą i jest kolejnym kamieniem milowym zakorzeniającym Stuart w Polsce – wyjaśnia Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart.
Jak działa UpMenu?
UpMenu oferuje dostosowany do potrzeb restauratorów system do zamawiania online. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest przyjmowanie zamówień bezpośrednio z własnej strony WWW lokalu gastronomicznego czy własnej aplikacji mobilnej, co pozwala uniknąć znaczących kosztów związanych z prowizjami naliczanymi przez popularne platformy do zamawiania online. UpMenu daje przy tym szereg dodatkowych narzędzi, takich jak kreator stron WWW, programy lojalnościowe czy wsparcie marketingowe, a także integracje z systemami POS i dostaw.
„UpMenu jest odpowiedzią na liczne potrzeby klientów związane z wysokimi kosztami prowadzenia działalności gastronomicznej. Misją firmy jest umożliwienie jak największej ilości restauracji pozyskiwania zamówień poprzez własną stronę internetową z aplikacją oraz systemem zamówień online, redukując przy tym koszty operacyjne i marketingowe. Współpraca z partnerami takimi jak Stuart umożliwia efektywne zarządzanie zamówieniami z wielu źródeł, optymalizując i ułatwiając przy tym działania logistyczne związane z dostarczaniem zamówień.”
Już teraz w gronie klientów UpMenu znajdują się setki restauracji w całej Polsce. Należą do nich m.in. sieci Subway, Meat&Fit, Fabryka Pizzy czy Sushi Kushi.
Współpraca ze Stuart
Nawiązanie współpracy pomiędzy Stuart i UpMenu stanowi realizację długofalowych planów firm oraz odpowiedź na potrzeby branży gastronomicznej, która oczekuje dostępu do różnych systemów i platform zamówień online, aby docierać do jak najszerszego grona potencjalnych klientów, przy zapewnieniu prostoty zarządzania całym procesem z jednego miejsca. Dla Stuart współpraca ze startupem z branży foodtech to kolejny kamień milowy na drodze do rozwoju francuskiej grupy logistycznej na polskim rynku. Celem Stuart jest łączenie przedsiębiorstw z największą flotą kurierską w mieście oraz szybkie, bezpieczne i realizowane w zrównoważony sposób doręczanie przesyłek – nie tylko w branży gastronomicznej. Już dziś 80 proc. zamówień doręczanych jest za pośrednictwem Stuart Polska w mniej niż pół godziny.
Może zainteresuje Cię również:
Rafał Brzoska zainwestuje w startup tworzący zamiennik mięsa