Sandis otrzymał ponad 700 tys. zł i wchodzi na azjatycki oraz południowoamerykański rynek

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

sandis

Udostępnij:

Polski startup Sandis, który tworzy narzędzia wspomagające sprzedaż ubezpieczeń, otrzymał ponad 700 tys. złotych dofinansowania z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Dzięki tym środkom, już w tym roku Sandis planuje rozpocząć działalność operacyjną poza granicami Polski – w Tajlandii i Chile. Produkty firmy skierowane są do multiagencji, brokerów i zakładów ubezpieczeń.

Sandis otrzymał wsparcie finansowe w ramach realizowanego przez PARP programu „Internacjonalizacja MŚP”. Pomimo ogromnej konkurencji, Sandis zdobył niemal maksymalną ilość punktów, otrzymując dofinansowanie w wysokości 712 tys zł. 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że dzięki wsparciu finansowemu PARP, będziemy mogli jeszcze szybciej rozwijać się i wejść na rynki zagraniczne. Przed złożeniem wniosku do PARP, przeprowadziliśmy szereg solidnych badań rynku, skupiając się na identyfikacji tych z największym potencjałem w regionie Azji i Ameryki Południowej. Uzyskane fundusze przeznaczymy przede wszystkim na działania marketingowe oraz inwestycje w obszarze cyber-bezpieczeństwa – mówi Marcin Bobruk, założyciel i CEO Sandis.

Tajlandia i Chile mają potencjał

Analizy wewnętrzne firmy wykazały, że Tajlandia i Chile to rynki o ogromnym potencjale, ponieważ digitalizacja i rozwój w obszarze cyfrowej dystrybucji ubezpieczeń jest tam zauważalnie opóźniony. Ponadto kraje te stanowią przyczółek na ogromnych, rozwijających się rynkach Azji i Ameryki Południowej. Sandis dostrzega potencjał właśnie w tych krajach, ponieważ Tajlandia jest jednym z liderów w regionie Azji Południowo-Wschodniej pod względem dynamiki rozwoju innowacji. Natomiast Chile jest krajem o wysokim poziomie rozwoju gospodarczego, a także posiada stabilną i przyjazną dla biznesu infrastrukturę.

Firma kieruje swoją ofertę głównie do średnich i dużych pośredników oraz brokerów, a także małych i średnich zakładów ubezpieczeń. Produkty firmy koncentrują się na optymalizacji procesów sprzedaży, a oferowane są w modelu SaaS (Software as a Service). Sandis może się też pochwalić bardzo krótkim czasem potrzebnym na wdrożenia swoich aplikacji i niskim TCO (Total Cost of Ownership).

Współprace Sandis

Model biznesowy zakłada współpracę z renomowanymi integratorami i firmami doradczymi mającymi doświadczenia się w sektorze ubezpieczeniowym w Tajlandii i Chile. – W grudniu i styczniu rozpoczęliśmy już rozmowy z potencjalnymi partnerami w Tajlandii. Korzystamy również ze wsparcia lokalnego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu działającego w Bangkoku w zakresie poszukiwania lokalnych podwykonawców i partnerów. Planujemy też bliską współpracę z innymi polskimi insurtechami, chcąc oferować na nowych rynkach szereg usług komplementarnych – dodaje Marcin Bobruk.

 

BLIK w 2022 roku: Miliard transakcji i blisko 13 mln aktywnych użytkowników

PKO TFI i Enea wspólnie zainwestują w zieloną energię

Authologic wprowadza nowe metody cyfrowej weryfikacji tożsamości w Ameryce Łacińskiej