– Disney jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie i od dzieciństwa zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Bezprecedensowy dostęp do kreatywności i wyobraźni Disneya będzie miał kluczowe znaczenie dla naszej misji przełamywania barier językowych i komunikacyjnych – tak swój udział w Disney Accelerator skomentowali przedstawiciele ElevenLabs w serwisie LinkedIn.
W służbie opowiadania historii
– Disney zawsze był liderem innowacji, rozumiejąc i wykorzystując zmiany technologiczne w celu wzbogacenia doświadczeń i ożywienia ponadczasowych historii. Nasz akcelerator pozwala nam kontynuować to dziedzictwo innowacji i odpowiedzialnego wykorzystania technologii w służbie opowiadania historii. Wraz z rozpoczęciem 10. roku programu, zapraszamy do nas wiodące firmy, które podzielają naszą wiarę w niezrównaną moc ludzkiej kreatywności i wyobraźni, badając nowe sposoby dostarczania magii Disneya fanom na całym świecie – mówi Bonnie Rosen, dyrektor generalna Disney Accelerator.
Pozostałe spółki zaproszone do programu akceleracyjnego to:
- AudioShake – firma zajmująca się technologią audio, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do oddzielania warstw nagranego dźwięku, aby uczynić go interaktywnym, edytowalnym i konfigurowalnym;
- Nuro – firma zajmująca się autonomicznymi pojazdami, która buduje niestandardowe, elektryczne pojazdy bez pasażerów do dostarczania towarów;
- PrometheanAI – to firma oferująca zestaw narzędzi do tworzenia wirtualnych światów i zarządzania zasobami cyfrowymi przy użyciu podpowiedzi w języku naturalnym;
- StatusPro – firma zajmuje się rozrywką wykorzystującą wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość do tworzenia pierwszoosobowych gier sportowych.
Od 2014 roku ze wsparcia Disney Accelerator skorzystało ponad 60 globalnych firm, w tym Epic Games, Kahoot!, Illumix i Inworld. W trakcie trwania programu każda uczestnicząca firma otrzymuje wskazówki od zespołu kierowniczego Disneya. Program Disney Accelerator 2024 zakończy się wiosną – Demo Day odbędzie się w The Walt Disney Studios w Burbank w Kalifornii.
Czytaj także:
- ElevenLabs unicornem: w serii B do startupu trafiają 73 mln euro
- Deepfake zabiera głos w kampanii prezydenckiej w USA: ElevenLabs podejmuje radykalne kroki