Pomóc pacjentom i personelowi szpitalnemu
Kontakt.io umożliwia systemom opieki zdrowotnej optymalizację obsługi pacjentów oraz zarządzanie personelem i zasobami, poprawiając bezpieczeństwo, koordynację i świadczenie usług. Firma wykorzystuje sztuczną inteligencję, Internet rzeczy (IoT) i technologię chmury, aby dostarczać dane o lokalizacji w czasie rzeczywistym. Umożliwia to zarządzanie personelem oraz sprzętem klinicznym. Finalnym celem działalności Kontakt.io jest podniesienie jakości świadczonej pacjentom opieki klinicznej.
Klientami korzystającymi z platformy Kontakt.io są takie firmy jak HCA, VA, Mercy Health, North East Georgia Health System, Trinity Health czy NHS. Wraz z rosnącą złożonością, obciążeniami kosztowymi i wskaźnikami odejść pracowników, zapewnienie pacjentom wysokiej jakości opieki klinicznej stało się najwyższym priorytetem dla szpitali. Niepowodzenia w świadczeniu opieki szpitalnej odpowiadają za około 300 miliardów dolarów, czyli prawie 300 tysięcy dolarów na licencjonowane łóżko, rocznych strat w Stanach Zjednoczonych.
Growth Equity w Goldman Sachs Asset Management zajmuje się inwestowaniem w szybko rozwijające się firmy o silnej pozycji rynkowej i trwałych modelach biznesowych. Christian Resch, partner w Goldman Sachs, dołączy do zarządu Kontakt.io, aby doradzać w kolejnym etapie rozwoju firmy.
Obniżyć koszty, zwiększyć elastyczność
– Personel kliniczny, kluczowy zasób systemów opieki zdrowotnej, musi mieć możliwość skupienia się na swojej najważniejszej pracy: zapewnianiu opieki pacjentom. Nasze partnerstwo z Goldman Sachs pomoże Kontakt.io w dalszej ekspansji na sztuczną inteligencję w celu organizacji zasobów i procesów świadczenia opieki, stawiając personel i pacjentów z powrotem w centrum opieki – skomentował Philipp von Gilsa, CEO Kontakt.io.
-Kontakt.io tworzy wyjątkową wartość dla swoich klientów, stawiając czoła dwóm wielkim wyzwaniom związanym z opieką zdrowotną: obniżenie kosztów i uelastycznienie czasu pielęgniarek, lekarzy i innych pracowników szpitali. Philipp von Gilsa i jego zespół stworzyli światowej klasy rozwiązanie i rok po roku udowadniają, że są w stanie obsłużyć najbardziej wymagających klientów na świecie. Widzimy ogromny potencjał w Kontakt.io i cieszymy się, że możemy pomóc jeszcze bardziej przyspieszyć ekspansję Kontakt.io i ulepszyć jego ofertę produktową – oznajmił Christian Resch, partner w dziale Growth Equity w Goldman Sachs Asset Management.