Wobec rosnącego zainteresowania aplikacją mPay marka zdecydowała się na kolejny krok i poszerzyła ofertę o kartę debetową. W ten sposób mPay wychodzi jedynie ze środowiska rozwiązań mobilnych i stawia również na klientów dokonujących zakupów w bardziej tradycyjny sposób.
Kartę debetową mPay można zintegrować z elektronicznymi portfelami Google Pay i Apple Pay, dzięki czemu znika konieczność posiadania fizycznego środka płatności. Dla tych, którzy wolą posługiwać się tym rozwiązaniem, mPay pozostawiło również taką możliwość.
Różne modele subskrypcji
Wybierający rozwiązanie spod szyldu mPay mają dostęp do trzech modeli subskrypcji: Standard, Gold oraz VIP. Aktywowanie każdego z nich niesie ze sobą dodatkowe korzyści, m.in. zniżki na wybrane usługi.
Pojawieniu się tego rozwiązania towarzyszą również zmiany brandingowe: nowym ambasadorem marki został Kuba Błaszczykowski – doświadczony piłkarz, wieloletni reprezentant Polski, a hasło mPay od teraz brzmi „Zawsze z Tobą”.
Łatwe przelewy do Ukrainy
Nowy ambasador i pojawienie się karty debetowej w ofercie to jednak nie koniec zmian w mPay. Firma podpisała bowiem list intencyjny z jedną z największych instytucji finansowych w Ukrainie – Universal Bankiem. To kolejny krok, dzięki któremu w niedalekiej przyszłości transfery pieniężne na tereny Ukrainy staną się szybkie i bezproblemowe.
– System, który wdrażamy dla Banku, będzie opierał się o mechanizm indywidualnych rachunków powiązanych z rachunkiem głównym. Mechanizm ten jest powszechnie wykorzystywany u masowych wystawców rachunków. My planujemy go połączyć z innymi innowacyjnymi rozwiązaniami płatniczymi, już dostępnymi w mPay, by z ich pomocą zrealizować system szybkich transferów pieniężnych do Ukrainy. Ukrainiec pracujący w Polsce lub chcący po prostu przesłać pieniądze do rodziny, wpłaci środki na indywidualny rachunek, a wpłata zostanie przekazana na wskazane przez niego konto ukraińskie – opowiada Karol Zieliński, Członek Zarządu mPay.