Połączyć globalny know-how z energią startupów
W trakcie inauguracji VIII edycji programu mentoringowego dla startupów InCredibles Sebastiana Kulczyka nawiązano partnerstwo z Digital Incubator WBD w Polsce. Dzięki tej współpracy InCredibles poszerza kryteria dla startupów zapraszanych do programu o kategorię transformacji rynku mediów i tworzenia treści audiowizualnych.
– Młodzi przedsiębiorcy to prawdziwa siła przyszłości, a ich odwaga i pomysłowość napędzają zmiany na całym świecie. Dzisiejsze narzędzia cyfrowe dają im ogromne możliwości do realizacji swoich marzeń. Jako Digital Incubator WBD, z pasją łączymy siły z InCredibles, aby wspierać wizjonerów, promować ich pomysły i pomóc im w osiągnięciu sukcesu. Wierzymy, że nasze wieloletnie doświadczenie i globalny know-how, połączone z energią i świeżym spojrzeniem młodych przedsiębiorców, mogą naprawdę zmienić świat na lepsze – mówi Adam Sawicki, Group Senior Vice President – Digital, Warner Bros. Discovery w Polsce.
Poszerzyć grono ekspertów
– InCredibles to bezpłatny, szyty na miarę program budowy kompetencji dla przedsiębiorców, którym nie jest wszystko jedno z kim, jak i dlaczego robią biznes. Jesteśmy koalicją doświadczeń i kontaktów, które reprezentują coraz szersze spektrum rynkowej wiedzy. Witam w tym gronie ekspertów ze świata nowoczesnych mediów – podkreśla Sebastian Kulczyk, właściciel Kulczyk Investments, inicjator InCredibles.
Do programu zapraszani są finaliści najważniejszych, ogólnopolskich konkursów dla startupów. Partnerzy programu to m.in.: Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce, Manta Ray Ventures, Beyond.pl, Qemetica vc,Google for Startups, Amazon Web Services, EY, Bain&Company, Mentors 4 Starters, Polska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości, Regionalne Inkubatory Przedsiębiorczości (Wrocław, Łódź, Gdańsk, Puławy), StartUpPoland, Digital University, Business Link, Wolves Summit.
Program InCredibles to bezpłatny, wszechstronny program mentoringowy dla młodych, polskich przedsiębiorców. Pakiet oferowany uczestnikom InCredibles obejmuje kilkadziesiąt godzin indywidualnych i grupowych „szytych na miarę” konsultacji prowadzonych przez uznanych founderów, inwestorów, doradców i specjalistów z zakresu m.in. zarządzania, sprzedaży i marketingu, strategii, komunikacji, finansowania i HR.
Partnerami akademickimi InCredibles są: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Politechnika Warszawska, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwesytet Zielonogórski.
Na czele Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce stoi Krzysztof Włodarczak, Senior Digital Incubator Manager w pionie Digital, zarządzanym przez Adama Sawickiego. WBD w Polsce to wiodący podmiot na rynku mediów i rozrywki, oferujący zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji oraz w ekosystemie digitalowym, w tym na stronach internetowych oraz serwisach streamingowych tj. HBO Max, Player oraz TVN24 GO. Na całym świecie Warner Bros. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach.