Na zdjęciu: Aleksandra Fryca, PR Director w Pixel Office
– Wszystkie oferty, które mają w sobie treści wideo są o wiele chętniej sprawdzane – mówiła w rozmowie z Antywebem Aleksandra Fryca z serwisu Motomi. W nowym portalu ogłoszeń motoryzacyjnych znajdziemy także poradniki dla sprzedawców i kupujących. Ci pierwsi dowiedzą się, jak przygotować dobrą ofertę sprzedaży pojazdu, a drudzy jak rozpoznać sprawny samochód.
Czym jeszcze Motomi chce wyróżnić się na rynku? – Na pewno chcemy wyróżnić się komunikacją. Nie skupiamy się tylko na rynku ogłoszeniowym, angażujemy się również marketingowo, eventowo – mówi Aleksandra Fryca. Więcej na temat funkcjonowania serwisu motomi.pl dowiecie się z materiału z cyklu pt. „Startupy w Mercedesie”, w którym Antyweb rozmawia z ciekawymi startupowcami. Polecamy!
–
Polecamy poprzedni odcinek cyklu, w którym Antyweb rozmawiał z twórcami LOCO Bikes. Materiały powstały we współpracy z marką Mercedes.