Ta firma chce konkurować z OTOMOTO. Motomi w cyklu „Startupy w Mercedesie”

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Na Motomi oprócz zwyczajnych treści, jakie znajdziemy w każdej ofercie sprzedaży samochodu, znajdziemy coś wyjątkowego: możliwość odtworzenia dźwięku silnika danego pojazdu. Tym nowy portal ogłoszeń chce się wyróżnić na rynku i przyciągnąć klientów. Więcej na temat projektu dowiecie się z wywiadu.

Na zdjęciu: Aleksandra Fryca, PR Director w Pixel Office

– Wszystkie oferty, które mają w sobie treści wideo są o wiele chętniej sprawdzane – mówiła w rozmowie z Antywebem Aleksandra Fryca z serwisu Motomi. W nowym portalu ogłoszeń motoryzacyjnych znajdziemy także poradniki dla sprzedawców i kupujących. Ci pierwsi dowiedzą się, jak przygotować dobrą ofertę sprzedaży pojazdu, a drudzy jak rozpoznać sprawny samochód.

Czym jeszcze Motomi chce wyróżnić się na rynku? – Na pewno chcemy wyróżnić się komunikacją. Nie skupiamy się tylko na rynku ogłoszeniowym, angażujemy się również marketingowo, eventowo – mówi Aleksandra Fryca. Więcej na temat funkcjonowania serwisu motomi.pl dowiecie się z materiału z cyklu pt. „Startupy w Mercedesie”, w którym Antyweb rozmawia z ciekawymi startupowcami. Polecamy!

Polecamy poprzedni odcinek cyklu, w którym Antyweb rozmawiał z twórcami LOCO Bikes. Materiały powstały we współpracy z marką Mercedes.