Dla kogo dofinansowanie?
Inicjatywa rozpocznie się 1 stycznia 2025 roku i obejmie dofinansowanie uruchomienia e-płatności w nowo powstałych sklepach internetowych oraz finansowanie obsługi transakcji dokonywanych za pomocą kart Visa i Mastercard przez okres 12 miesięcy lub do momentu osiągnięcia obrotu 50 tys. PLN brutto. Dzięki współpracy z Autopay sklepy internetowe będą mogły również korzystać z darmowej obsługi transakcji BLIK oraz szybkich przelewów Pay-by-Link do tej samej kwoty.
Program skierowany jest do firm, które dopiero rozpoczynają działalność w e-commerce i nie korzystały wcześniej z płatności bezgotówkowych. To także szansa dla akceptantów, którzy dotychczas korzystali z terminali w ramach Programu Polska Bezgotówkowa lub obsługiwali płatności cyfrowe poprzez marketplace’y. Warunkiem uczestnictwa jest uruchomienie własnego sklepu internetowego.
– Dołączenie jako partner do Programu Polska Bezgotówkowa jest dla nas naturalnym krokiem w realizacji naszej misji. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom płatniczym polskie firmy mogą sprawniej prowadzić biznes i zarabiać więcej. Na co dzień z naszych usług korzysta już ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online. Firmy, które przystąpią do Programu Polska Bezgotówkowa dla e-commerce zyskają nowe możliwości rozwoju. Jesteśmy dumni, że mamy w tym swój udział – mówi Marcin Adamczyk, zarządzający Business Unitem SME w Autopay.
Wsparcie cyfrowej transformacji
Fundacja Polska Bezgotówkowa działa na rzecz cyfryzacji polskiego sektora MSP od ponad 7 lat. Rozszerzenie programu na branżę e-commerce to odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców pragnących zaistnieć w internecie. Joanna Erdman, prezeska Fundacji, wskazuje:
– Program Polska Bezgotówkowa od ponad 7 lat pomaga polskim, małym biznesom w zakresie transformacji cyfrowej w płatnościach. Od stycznia rozszerzamy działanie o e-commerce. Chcemy pomóc przedsiębiorcom, którzy próbują swoich sił w internecie. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączył Autopay – podkreśla Joanna Erdman, prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Wygoda dla klientów kluczem do sukcesu
Dzięki szerokiej ofercie metod płatności sklepy internetowe mają szansę przyciągnąć więcej klientów i podnieść swoje przychody. Jak pokazuje badanie Autopay „Finanse w czasach niepewności”, brak dogodnej formy płatności to dla 6 na 10 Polaków powód do rezygnacji z zakupów w danym sklepie.
Szczegółowe informacje o programie można znaleźć na stronie www.polskabezgotowkowa.pl.
Czytaj także: