Każdy, komu zależy na tym, aby wyróżnić się na tle konkurencji, powinien zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie swoim klientom profesjonalnego wsparcia. Według raportu Walkera do 2020 r. podejście do obsługi klienta stanie się głównym wyróżnikiem marki, wyprzedzając cenę czy unikalność produktu. Może to być wyzwaniem szczególnie we wczesnej fazie rozwoju firmy, kiedy trudniej przewidzieć zainteresowanie klientów, a w konsekwencji – potrzeby związane z ich obsługą.
Hero Box pozwala elastycznie dopasować zakres wsparcia klienta do potrzeb każdej firmy, niezależnie od jej rozmiaru i etapu rozwoju. To rozwiązanie zarówno dla startupów i sklepów internetowych znajdujących się na początku działalności, jak i dla większych firm, które chcą poszerzyć zakres obsługi obecnych klientów lub wejść na nowe rynki. Wybór odpowiedniego pakietu Hero Box pozwala uruchomić dodatkowe kanały komunikacji, obsłużyć klientów w wybranych językach czy po prostu wesprzeć własny zespół w okresach wzmożonego zapotrzebowania.
Przejrzysty cennik Hero Box dostępny na stronie internetowej pozwala samodzielnie oszacować koszty związane z obsługą klienta, podobnie jak w przypadku narzędzi w modelu SaaS. W ramach usługi, Customer Heroes zapewnia dostęp do własnych narzędzi wspierających obsługę klienta, ale konsultanci mogą wykorzystać także te, na których pracuje firma. Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące.
– Chcemy zapewnić naszym partnerom transparentność i dużą elastyczność – wiemy jak jest to ważne, zwłaszcza na początku działalności. Właśnie dlatego oferujemy stałe, określone z góry stawki, bazujące na liczbie obsłużonych interakcji z klientami, a nie kosztach godzinowych. To unikalne w skali rynku podejście – mówi Rafał Jarosz, CEO Customer Heroes.
Hero Box to usługa stworzona przez Customer Heroes – międzynarodowy zespół zapewniający kompleksową obsługę klientów na całym świecie i doświadczony zarówno w obsłudze korporacji, jak i szybko rozwijających się startupów.