Nowa sieć reklamowa dla zakupów grupowych – GoDealla NetWork

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

GoDealla.pl, największy polski serwis gromadzący lokalne okazje i kupony zakupów grupowych, uruchomił własną sieć reklamową dla zakupów grupowych – GoDealla NetWork.

GoDealla.pl, największy polski serwis gromadzący lokalne okazje i kupony zakupów grupowych, uruchomił własną sieć reklamową dla zakupów grupowych – GoDealla NetWork.

Od teraz GoDealla.pl poza możliwością zaoszczędzenia pieniędzy i dokonania zakupu produktów i usług w promocyjnej cenie daje również możliwość zarabiania na zakupach grupowych.

Kto zarobi na kuponach?

GoDealla NetWork to sieć reklamowa skupiająca swoją działalność wyłącznie na zakupach grupowych. Dzięki prostemu widgetowi i API właściciele popularnych stron, portali, blogów czy for internetowych wzbogacą zawartość swoich serwisów o nowe, atrakcyjne dla użytkowników treści i jednocześnie zaczną  czerpać z tego zyski. Właściciele (wydawcy) otrzymają atrakcyjne wynagrodzenie za sprzedaż kuponów dokonaną za pośrednictwem ich witryny.

Kupony zamiast reklam?

Wierzymy, że kupony, jako skuteczna i bardzo atrakcyjna forma promocji mają spore szanse na stałe zadomowić się w naszym kraju. Kupon jest tak naprawdę alternatywą do męczącej i często inwazyjnej reklamy. Dzięki dopasowaniu ofert, umieszczając prosty widget wydawcy dają swoim użytkownikom szansę cieszyć się dużymi rabatami na te usługi i produkty, które ich zainteresują – komentuje Kamil Kaniuk, pomysłodawca GoDealla NetWork.

Co wyróżnia GoDealla NetWork?

Najważniejsze cechy sieci to:

  • Atrakcyjne, jasne i uczciwe stawki dla Wydawców,
  • Bezpieczeństwo i wiarygodność całego procesu zapewnia zewnętrzna, niezależna platforma HasOffers, na której bazuje sieć,
  • Oferty zakupów grupowych dostarczane są przez największy polski agregator zakupów grupowych – markę GoDealla,
  • Pełna elastyczność widgetu – użytkownik może wybrać miasto, kategorię, kształt, rozmiar i kolor widgetu,
  • API, dzięki któremu użytkownik będzie mógł wyświetlać oferty w wybrany przez siebie sposób,
  • Geotargetowanie wyświetlanych kuponów.

źródło: informacja prasowa