23 listopada 2017 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie, organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęła VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie. Podczas wydarzenia odbędzie się warsztat: „Plan komunikacji w social mediach – jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”.
Zagadnienia:
- co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu komunikacji w social mediach,
- projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki,
- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców,
- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki.
Ponadto w programie:
- Dr Inż. Marzanna Lesiakowska – Jabłońska. Prorektor do spraw dydaktycznych, VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie „Od science fiction do virtual reality – wykorzystanie narzędzi internetowych do realizacji idei mass customization w przemyśle mody.”
- Aleksandra Maciejewicz – Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE. „Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji.”
- Marcin Nawrocki – CRM Marketing Manager, WEARCO. „Marketing Automation – Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy.”
- Magdalena Urbaniak – Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl. „Monitoring Internetu – twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów.”
- Kinga Miller – Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie. „Marka luksusowa & e-commerce.”
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.