Czym jest Wasz projekt?
muzykarium.pl to otwarty, społecznościowy serwis internetowy dla miłośników muzyki. To platforma łącząca w sobie funkcje bloga, serwisu społecznościowego, informacyjnego, aukcyjno/ogłoszeniowego oraz sklepu muzycznego. To miejsce stworzone do handlu, spotkań i dyskusji. Naszą misją jest budowa najbardziej zaangażowanej społeczności w świecie dźwięków!
Jaki problem rozwiązujecie?
W jednym miejscu skupiamy oferty sklepów muzycznych, oferujących wszelki asortyment muzyczny. Oferujemy ludziom, którzy chcą sprzedawać, kupować lub wymieniać się sprzętem muzycznym i innymi produktami związanymi z branżą muzyczną sprawdzone i zaufane miejsce, w którym będą czuć się dobrze. Dzięki zastosowanym przez nas funkcjom towar prezentowany na aukcjach można przedstawić w bardzo szczegółowy sposób.
Do kogo kierujecie swój projekt?
muzykarium.pl stworzone zostało dla wszystkich użytkowników internetu, którzy interesują się muzyką. W szczególności dla sklepów muzycznych i wszystkich użytkowników chcących kupić lub sprzedać. Projekt kierujemy również do wykonawców, producentów, muzyków wszelkiej kategorii, do osób poszukujących informacji, recenzji oraz nowinek ze świata muzyki, a jednocześnie do tych, którzy chcą dzielić się swoją wiedzą i opinią tworząc kontent portalu.
Kto stoi za projektem?
Zespół muzykarium.pl tworzą obecnie dwie osoby: Magdalena Kocój – Z wykształcenia muzyk instrumentalista, z zawodu wokalistka. Zainteresowana i zaangażowana w dziedzinę muzyki, kultury i sztuki w Polsce. Od stycznia 2010 roku prowadzi własną działalność w Rzeszowie, w ramach której świadczy usługi w dziedzinach: social media, marketing, reklama, muzyka, grafika, event oraz Maciej Czapczyński – zapalony dj, entuzjasta muzyki elektronicznej. Do pomysłu na biznes dołożył swoje cegiełki w postaci zasobów wiedzy. Wspólnie z Magdaleną prowadzi działalność gospodarczą.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Niedawno uruchomiliśmy publiczną wersję beta. Platforma jest gotowa, większość założonych przez nas na początku funkcji wdrożyliśmy. Jesteśmy na etapie budowania bazy sklepów muzycznych oraz zbierania użytkowników.
Jakie są plany rozwoju?
Chcemy zbudować najbardziej zaangażowaną społeczność muzyczną w polskim Internecie oraz jak największą bazę sklepów muzycznych, co za tym idzie jak największą ilość ofert muzycznego asortymentu.