Serwis GoMobi.pl, skupiający największe autorytety branży mobile stworzył infografikę podsumowującą ubiegły rok. Z jej treści dowiemy się o najważniejszych trendach 2012 roku, o popularyzacji mobilnych płatności oraz o zmianach w prasie drukowanej czy wzroście wykorzystania reklamy mobile. Zapraszamy!
Styczeń to okres podsumowań i refleksji nad minionym rokiem. Przypominamy, że My również zebraliśmy najważniejsze wydarzenia branży startupowej i opublikowaliśmy nasze startupowe podsumowanie 2012 roku. W naszym zestawieniu nie zawarliśmy jednak wielu informacji dotyczących rynku mobile, dlatego postanowiliśmy przybliżyć Wam infografikę obrazującą jej najważniejsze etapy minionego roku. Jak komentuje zeszły rok wydawca GoMobi.pl, Łukasz Kłosowski?
– Ten rok, ani żaden poprzedni i następny, nie był tak zwanym „rokiem mobile”. Rewolucja trwa odkąd pojawiły się na rynku urządzenia mobilne. Rok 2012 był raczej czasem rozwoju oraz upowszechniania się mobilnych technik i technologii – mówi Łukasz Kłosowski, wydawca GoMobi.pl.
Poniżej prezentujemy infografikę stworzoną przez 360interactive.pl na zlecenie GoMobi.pl.
Infografika w pełnym rozmiarze znajduje się tutaj.
źródło: informacja prasowa