Czym jest Wasz projekt?
eSelektio.com to system rekrutacji i selekcji online łączący tradycyjne i nowoczesne metody poszukiwania oraz weryfikowania potencjalnych kandydatów na określone stanowisko pracy. System umożliwia pracodawcom przeprowadzenie e-Assessment Centre oraz zbadanie konkretnych umiejętności kandydatów oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
Jaki problem rozwiązujecie?
eSelektio.com ułatwia i przyspiesza przejście procesu rekrutacji i selekcji. Portal umożliwia dostęp do e-Assessment Centre, które dzięki zastosowaniu interaktywnych zadań i gier daje rzeczywisty obraz kandydata. Pracodawcy mają możliwość między innymi poznania sposobu wypowiadania się oraz elokwencji kandydatów poprzez obejrzenie nagrywanych przez nich filmów z odpowiedziami na pytania otwarte. Nowy wymiar rozmowy rekrutacyjnej sprawia bowiem, że jest ona bardziej przyjazna dla kandydata, jej wyniki bardziej wiarygodne, a koszty z nią związane mniejsze.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt skierowany jest przede wszystkim do pracodawców i działów HR pragnących zatrudnić naprawdę uzdolnionych i wykwalifikowanych pracowników na wybrane stanowiska. Usatysfakcjonowane naszymi usługami będą osoby ceniące wysoką jakość, szybką realizację oraz rozsądną cenę.
Kto stoi za projektem?
Za projektem stoi grupa energicznych osób, która kocha to co robi i jest gotowa robić to z pełnym zaangażowaniem w bardzo długim okresie czasu. Są to ludzie posiadający doświadczenie i wykształcenie z wielu dziedzin, pasjonujący się tematyką HR, którzy pragną nieustannie rozszerzać swoją wiedzę w tym zakresie.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
W chwili obecnej system jest w fazie beta. Prowadzone są ostatnie testy, podnoszące jakość świadczonych usług i prowadzące do 100% funkcjonalności serwisu.
Jakie są plany rozwoju?
W przyszłości firma pragnie zrewolucjonizować rynek HR, poprzez oferowanie nowoczesnych rozwiązań rekrutacji i selekcji pracowników. Ponadto wśród celów firmy znajduje się nieustanne poszerzanie zakresu oferowanych usług o nowe testy kompetencji i umiejętności, a także rozwijanie działalności na nowych rynkach, w pierwszej kolejności na rynku niemieckim.