Branża: aplikacje, marketing i reklama
Finansowanie: własne
Model biznesowy: abonament, usługi premium
Adres: www.theaffily.com
Czym jest Wasz projekt?
The Affily, to software w modelu SaaS, który pozwala w nieskomplikowany sposób samodzielnie organizować Programy Partnerskie (marketing afiliacyjny).
Jaki problem rozwiązujecie?
Do tej pory, aby organizować działania w kanale afiliacyjnym trzeba było dołączyć do sieci, zorganizować samemu development oprogramowania lub wybrać jedno z kilku dostępnych na rynku rozwiązań, które są przestarzałe i nieużyteczne. Prowizje nawet do 30%(!), brak kontaktu z partnerami, mała swoboda działania, nieskalowalne narzędzia, przestarzała technologia, czy ryzyko ogromnych strat finansowych w przypadku fiaska – to tylko niektóre z wad dotychczasowych rozwiązań. The Affily to programy partnerskie na własnych zasadach, bez umów i zobowiązań w modelu Pay as you Go!
Do kogo kierujecie swój projekt?
Sklepy internetowe, usługodawcy online, instytucje finansowe, portale i serwisy www.
Kto stoi za projektem?
Agencja interaktywna asper, a dokładniej (póki co!) w składzie Michał Jackowski, Paweł Jackowski i Erwin Bujak.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Platforma jest już w pełni funkcjonalna i dostarcza wszystkie niezbędne funkcje. W tej chwili dopracowujemy pozostałe moduły, rozbudowujemy dział „laboratorium” w ramach którego testerzy testują nowe funkcje oraz przygotowujemy tłumaczenie do wersji angielskiej.
Jakie są plany rozwoju?
W 2013 roku chcemy uruchomić The Affily przynajmniej na rynku amerykańskim i australijskim, szczególnie z uwagi na to, że te rynki odznaczają się największa chłonnością tego kanału marketingowego. W dalszym etapie wprowadzimy nasz produkt również na rynki niemieckojęzyczne. Oprócz tego ciągle będziemy rozbudowywali naszą platformę o dodatkowe funkcje, których wstępna listę można sprawdzić tutaj: https://theaffily.com/pl/mozliwosci,plan_rozwoju.html