Czym jest Wasz projekt?
Episma.pl to pierwszy, tworzony przez profesjonalistów w dziedzinie prawa, serwis zajmujący się przygotowywaniem pism „szytych na miarę” (dopasowanych do indywidualnych potrzeb), na podstawie informacji przesłanych przez użytkownika. Wystarczy się zarejestrować, opisać problem za pomocą dostępnego formularza, opcjonalnie załączyć wybrane dokumenty i wysłać zgłoszenie. Gdy tylko zespół Episma stworzy dokument, poinformuje o tym użytkownika drogą elektroniczną. O czasie realizacji decyduje kolejność zgłoszeń. Podkreślić należy, iż świadczona pomoc w ramach serwisu jest aktualnie zupełnie darmowa.
Jaki problem rozwiązujecie?
Portal Episma.pl stworzony został w celu udzielania fachowej pomocy prawnej w zakresie przygotowywania różnego rodzaju pism jak np. pozew o rozwód, czy też wniosek o stwierdzenie nabycia spadku. W naszym kraju pomoc prawnika dalej postrzegana jest jako elitarna. Często jest ona poza zasięgiem z powodu nadmiernych kosztów, co skutecznie uniemożliwia dochodzenie swoich praw. Tę lukę zdecydowanie wypełnia serwis Episma.pl. Nie trzeba martwić się nadmiernymi kosztami związanymi ze zleceniem pisma lokalnemu prawnikowi, a dobrze przygotowany dokument przez nasz serwis powoduje oszczędność pieniędzy.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Episma.pl są adresowane dla każdego kto potrzebuje sporządzić rzetelne pismo w zależności od potrzeb i okoliczności. Z założenia pomoc kierowana jest do osób fizycznych borykających się z określonym zagadnieniem prawnym.
Kto stoi za projektem?
Pomysłodawcą i właścicielem przedsięwzięcia jest: Jarosław Boroński. Partnerami serwisu są wybrani adwokaci i radcowie prawni z woj. warmińsko-mazurskiego i pomorskiego.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Serwis wystartował dla użytkowników 11.10.2013 r. i od tego momentu ruszamy z promocją. Pragniemy trafić do jak najszerszej grupy ludzi, a co za tym idzie pokazać, że istnieje alternatywna pomoc prawna przy zachowaniu wysokiej jakości usług.
Jakie są plany rozwoju?
W tym momencie skupiamy się nad rozpoznawalnością serwisu. Dodatkowo wciąż pojawiają się nowe pomysły na usprawnienie nawigacji i lepszą prezentację zawartości. W planach mamy również wdrożenie przyspieszonego czasu realizacji zgłoszeń dla tzw. „spraw niecierpiących zwłoki”. Przyszłościowo będziemy dążyć także do powiększenia składu osobowego zespołu, dzięki czemu będziemy mogli realizować więcej zgłoszeń w tym samym czasie. Wszystko jednak zależy od zainteresowania użytkowników witryną.