Mint Mobile to mobilny operator wirtualnej sieci, który wykorzystuje infrastrukturę komórkową T-Mobile. Na celowniku firmy są głównie młodzi ludzie, których próbuje zwabić do korzystania z ich usług tanimi planami komórkowymi. Ceny w Mint Mobile zaczynają się bowiem od 15 dolarów miesięcznie i obejmują oferty no-limit, pakiety danych i możliwość korzystania z sieci hot-spotów.
Dlaczego Reynolds zdecydował się wesprzeć Mint?
Ryan Reynolds powiedział, że celebryci zazwyczaj inwestują w wysokiej klasy produkty, takie jak marki produktów do pielęgnacji skóry lub pyszne alkohole. Aktor uznał jednak Mint za coś wyjątkowo pożytecznego. W czasach, gdy przeciętny Amerykanin płaci 65 dolarów miesięcznie, Mint jest korzystny cenowo.
Mówiąc o alkoholach, Reynolds zaśmiał się z samego siebie. W zeszłym roku nabył udziały Aviation Gin, marki, która produkuje trunek wydestylowany z żyta i jałowca.
Inne znane osoby zaangażowane w startupy
Wielu celebrytów wykłada sporą gotówkę na innowacyjne pomysły młodych firm.
Kobe Bryant jest jedną z osób wiodących prym w tego typu inwestycjach. Były koszykarz Los Angeles Lakers znalazł dla siebie nowe miejsce w świecie i zajął się dofinansowywaniem młodych firm. Razem ze znajomym uruchomił w 2013 roku fundusz Bryant Stibel, za pośrednictwem którego doradza przedsiębiorcom i dotuje wschodzące spółki. Na stronie funduszu czytamy, że do tej pory zaangażował się w ponad 50 projektów z kilku sektorów.
Kolejnym równie aktywnym sponsorem jest Ashton Kutcher. Jakiś czas temu aktor wraz z Michaelem Jordanem wsparł 20 milionami dolarów kalifornijski startup Gigster. Firma pomaga niezależnym programistom znaleźć zatrudnienie w korporacjach i pozyskać zlecenia od gigantów technologicznych.
Natomiast popularny raper i biznesmen JAY-Z zainwestował w zeszłym roku w Robinhood. Robinhood to platforma inwestycyjna, która umożliwia zakup i sprzedaż akcji oraz handel jednostkami funduszy inwestycyjnych i kryptowalutami bez pobierania prowizji. Powstała w 2015 roku i zrzesza trzy miliony użytkowników.