Polsko-francuskie Stonly pozyskało 3,5 mln euro. Startup tworzy interaktywne przewodniki

Dodane:

Kasia Krogulec Kasia Krogulec

Polsko-francuskie Stonly pozyskało 3,5 mln euro. Startup tworzy interaktywne przewodniki

Udostępnij:

Stonly to platforma interaktywnej pomocy technicznej. Firma pozyskała właśnie 3,5 mln euro. Startup zebrał finansowanie w ciągu zaledwie 7 miesięcy od rozpoczęcia działalności.

Firma powstała  w lipcu 2019 r. z inicjatywy Krzysztofa Dąbrowskiego i Alexisa Fogela.

Startup umożliwia twórcom internetowych treści tworzenie przewodników z pomocą techniczną dla użytkowników. Platforma daje możliwość umiejscowienie informacji w potrzebnym miejscu, łatwe znalezienie potrzebnej pomocy i samodzielne rozwiązywanie problemów.

Integracja z Zendesk

Rozwiązanie Agent Guide prowadzi do odpowiednich zasobów i odpowiedzi dla każdego zgłoszenia, skracając czas poświęcony na zapytanie. System łączy się ze skrzynką odbiorczą Front, uzupełniając istniejącą integrację z Intercomem, Zendesk oraz Freshdesk.

– Nowoczesne zespoły serwisowe coraz częściej poszukują narzędzi, które zapewnią klientom odpowiednie informacje. Rozwiązanie firmy Stonly pomaga to osiągnąć, współpracując z Zendesk. Jesteśmy dumni, że możemy działać ze Stonly zarówno jako partner integracyjny, jak i uczestnik programu inkubacji Zendesk for Startups. – powiedział dla TechCrunch Chams Ejjaouani, dyrektor ds. marketingu w Zendesk.

Już teraz Stonly rozszerza swoją działalność na rynek amerykański, uruchamiając biuro w Nowym Jorku.

Zendesk kupił już inny polski stratup

W 2018 r. Zendesk kupił polski startup Base. Sprzedaż Base przypieczętowała rozwój budowanego w Krakowie produktu Sales Force Automation (czyli narzędzia do zarządzania i automatyzacji sprzedaży).

Zendesk służy do budowania doświadczeń klientów. Oferuje platformę do zarządzania obsługą klientów i angażowania ich w działania marek. Obejmuje m.in. support, komunikację  – tradycyjną, telefoniczną, kontakt w social mediach, firmową bazę wiedzy oraz narzędzie do mierzenia satysfakcji. Z aplikacji w 2018 r. korzystało ponad 125 tys. firm w 160 krajach, od startupów po duże biznesy, m.in. Uber, Airbnb, Pinterest, a także jednostki samorządowe np. Stan Tennessee, obsługuje ponad 30 języków.

Zendesk został założony w 2007 roku przez trzech Duńczyków, w 2009 firma przeniosła się do San Francisco. Jest notowana na giełdzie nowojorskiej i zatrudnia ponad 2000 osób w 15 krajach.