Po trzech miesiącach negocjacji pod adresem www.newsweek.pl/kupony-rabatowe wystartował serwis z kuponami rabatowymi. Współpraca została nawiązana pomiędzy firmami Panna Cotta, twórcą serwisu Kupon.pl i Ringier Axel Springer, wydawcą Newsweek.pl. Jest to odpowiedź na rosnącą popularność zjawiska e-couponingu.
Zdjęcie royalty free z Fotolia
Z e-couponingu jako gałęzi e-commerce korzysta już około dwóch milionów użytkowników miesięcznie. Serwis Kupon.pl wraz z Ringier Axel Springer, w którego portfolio znajdują się najpopularniejsze polskie dzienniki, magazyny i serwisy internetowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom internautów i proponują im wygodny sposób korzystania ze zniżek.
Jesteśmy dumni z tego, że możemy wejść na polski rynek e-couponingu z tak silnym partnerem strategicznym jak Newsweek.pl. Współpraca ta pozwoli nam zaoferować Polskim kupującym jeszcze więcej ekskluzywnych ofert rabatowych. Naszym celem jest stanie się w ciągu najbliższego roku jedną z wiodących platform kuponowych na rynku – powiedział Panayotis Nikolaidis, CEO Panna Cotta PCG GmbH.
Serwis z kuponami rabatowymi jest przystępny dla internautów. Nie wymaga przeprowadzania rejestracji. Wystarczy wpisanie kodu wygenerowanego w serwisie podczas płatności w wybranym sklepie. Kupony rabatowe zamieszczone w serwisie są skierowane do fanów renomowanych marek.
Twórcy serwisu zapowiadają, że współpraca firm umożliwi dostarczenie najatrakcyjniejszych i najbardziej aktualnych ofert. Świadczy o tym zaangażowanie firm. Ringier Axel Springer zapewnia promocję ofert oraz ważnych kampanii związanych z wydarzeniami i świętami w Polsce. Kupon.pl natomiast daje dostęp do szerokiej grupy sklepów.