Macy’s i Klarna ogłaszają pięcioletnie partnerstwo

Dodane:

Marta Wujek Marta Wujek

Macy’s i Klarna ogłaszają pięcioletnie partnerstwo

Udostępnij:

Klarna, wiodący globalny serwis płatności i zakupów, ogłosił, że nawiązał współpracę z Macy’s, amerykańskim domem towarowym. Klienci Klarny będą od teraz mieli możliwość wyboru płacenia w czterech, nieoprocentowanych ratach.

Partnerstwo z Macy’s pozwoli nam zapewnić naszym klientom lepsze opcje zakupowe. Jesteśmy podekscytowani tą współpracą, dzięki której będziemy mogli docierać do  szerszej grupy odbiorców powiedział w komunikacie Matt Baer z Macy’s, Inc.

W segmencie domów towarowych Macy’s jest jedną z pierwszych firm, które oferują swoim klientom opcję kupowania teraz, a płacenia później. Taka możliwość jest szczególnie doceniana przez młodych użytkowników, którzy coraz częściej preferują alternatywne sposoby płacenia. W czasach, gdy e-commerce bardzo prężnie się rozwija, Macy’s chce szybko sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu klientów na zakupy online i elastyczne opcje płatności, a zapowiadane partnerstwo ma marce w tym pomóc. 

Macy’s jest miejscem zakupów dla amerykańskich konsumentów, synonimem jakości, stylu i świętowania. Cieszymy się na współpracę z Macy’s, ponieważ przejście na sprzedaż detaliczną online przyspiesza, a firma ta nadal wprowadza innowacje i ulepsza swoją ofertę cyfrową, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, dla których inteligentne i elastyczne płatności są niezbędne. Ta strategiczna współpraca jest mocno zakorzeniona we wspólnej obsesji na punkcie oferowania najwyższej innowacyjnej obsługi handlowej, która buduje trwałe więzi z konsumentami powiedział Sebastian Siemiatkowski, dyrektor generalny Klarna.

Klarna jest pionierem i światowym liderem opcji kup teraz, zapłacić później. Firma posiada ponad 200 tys. partnerów handlowych na całym świecie i amerykańską sieć konsumencką liczącą 9 milionów kupujących. Aplikacja Klarna, która umożliwia klientom zakupy w dowolnym sklepie internetowym, oferuje najlepsze w swojej klasie doświadczenie, z którego korzysta ponad 12 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.