Mamy Projekt za pomocą Genially stworzył grę przeglądarkową. Zagrało w nią blisko 150 000 dzieci

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Mamy Projekt za pomocą Genially stworzył grę przeglądarkową. Zagrało w nią blisko 150 000 dzieci

Udostępnij:

Polski kolektyw Mamy Projekt dzięki Genially stworzył grę przeglądarkową, w którą zagrało blisko 150 000 dzieci. EkoEksperymentarium.pl stanowi kompleksowy program edukacyjny oparty na gamifikacji.

– Samodzielnie stworzyliśmy grę, która angażuje i rozśmiesza a przy okazji przekazuje solidną dawkę wiedzy o ekologii na co dzień – mówi Małgosia Żmijska współautorka Ekoeksperymentarium.
Ekoeksperymentarium to bezpłatna gra przeglądarkowa, ciesząca się ogromną popularnością. Program działa zaledwie od pięciu miesięcy, a łączna ilość odsłon stron wyniosła blisko 1,8 mln. Atrakcyjność rozwiązania docenili też biznesowi partnerzy gry – marki, które zaangażowały się w jej tworzenie w ramach swoich działań CSR. To kolejny krok rozwoju platformy, która z impetem wchodzi na polski rynek biznesu.
– Głównym atutem Genially jest nieskomplikowana struktura, dzięki czemu każdy może z niej korzystać niezależnie od umiejętności – podkreśla Joanna Studzińska z Mamy Projekt: Praca z Genially daje wiele możliwości, bez potrzeby angażowania firmy IT programującej w językach, których nie rozumiemy. Ta platforma pozwala na zwinne podejście do zarządzania projektem. Sami planujemy i projektujemy gry oraz śledzimy wprowadzane zmiany na bieżąco. To znacznie skraca czas pracy nad projektem i pozwala na maksymalne poznanie oraz wykorzystanie różnych sprytnych możliwości platformy i różnego rodzaju „hacków”. Podążając za światowymi trendami, Genially otwiera się na ko-kreację z użytkownikami – dzięki czemu powstają setki dodatkowych skryptów takich jak: wycinanie, puzzle, zliczanie punktów czy „przeciągnij i upuść”.
Prosta platforma daje nieograniczone możliwości biznesowe. Firmy wykorzystują Genially głównie do tworzenia grywalizacyjnych treści, które budują zaangażowanie, zwiększają zainteresowanie marką i pomagają w interakcji z klientami.
– Quizzy świetnie się sprawdzają podczas procesów rekrutacyjnych, questy z nagrodami motywują pracowników, a gry uatrakcyjniają szkolenia – wyjaśnia Florina Jelescu z Genially.
Aktualnie z Genially korzysta już 12 milionów osób, w ponad 190 krajach. Z możliwości, jakie daje hiszpański startup czerpią zarówno duże międzynarodowe firmy – m.in. Michelin, Telefónica, McDonald’s czy Heinekken, ale i małe kreatywne firmy poszukujące zwinnych metod działania – jak choćby Mamy Projekt. Coraz więcej użytkowników docenia gamifikacyjny potencjał platformy, który można z powodzeniem wykorzystać w biznesie.