Demoboost pozyskał 1,7 miliona euro. Zamierza rozwijać się poza Polską

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

zespół demoboost

Udostępnij:

Demoboost to warszawski startup, który stworzył platformę do tworzenia, udostępniania i trackowania spersonalizowanych i interaktywnych prezentacji demo dla firm software’owych. Startup właśnie pozyskał 1,7 mln euro, które przeznaczy na globalną ekspansję.

– Jesteśmy niezwykle dumni z całego zespołu Demoboost i pracy, którą wspólnie wykonaliśmy, doprowadzając firmę do tego momentu. Szalenie cieszą nas pozytywne opinie oraz zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni przez klientów i partnerów. A przecież to dopiero początek! Nie możemy się doczekać, aby wzbogacić nasz know-how wspólnie z takimi inwestorami jak BTOV, Movens Capital i naszymi aniołami biznesu – mówi Paweł Jaszczurowski, CEO Demoboost.

Klienci z globalnych rynków

Chociaż Demoboost powstało zaledwie rok temu, ma już zasięg globalny (klienci między innymi z Polski, Niemiec, Irlandii, US, Indii, Hong Kongu i Australii) i współpracuje z wieloma korporacyjnymi, jak chociażby: Veritas i Citrix, a także z szybko rozwijającymi się startupami, takimi jak Kogena i Ken24.

– Rzadko zdarza się, aby startup na tak wczesnym etapie rozwoju miał produkt, który działa na tyle dobrze, że jest już używany przez dużą grupę firm będących liderami w swoich branżach. To świadczy nie tylko o wizji założycieli, ale także o ich zdolności do jej realizacji. Jesteśmy przekonani, że Demoboost będzie firmą definiującą kategorię demo – mówi Andreas Goeldi, btov Partners.

Wielkość rynku

Coraz powszechniejsza digitalizacja procesów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej przyczyniła się do powstania olbrzymiego zapotrzebowania na adresujące coraz to nowe potrzeby oprogramowanie. Już dziś szacuje się, że globalny rynek oprogramowania jako usługi (SaaS) jest wart 130 miliardów dolarów, a do 2028 roku urośnie do 717 miliardów dolarów.

Jednym z najbardziej efektywnych sposobów akwizycji klienta jest prezentacja wersji demonstracyjnych, które pozwalają poznać specyfikę danego software’u. Ale od kliknięcia „zamów demo” na stronie internetowej do pierwszego spotkania handlowego mija średnio 5 dni i jest to jeden z wielu etapów całego procesu, który może trwać nawet kilka miesięcy. Rosnące zapotrzebowanie na wersje demonstracyjne we wszystkich etapach procesu sprzedażowego i luka kadrowa w branży przyczynia się do wydłużenia tego procesu. Ten problem rozwiązuje Demoboost.